Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun..
Oikeestaan ohi maaliskuun, läpi repaleisen hutikuun, sit viel toukokuu, ja kesä! 😀 Mut tänää olin siis iikenteessä mun kahen kamun kaa, me käytii apsilla ja seikkailemas muutenki tuolla missä ei olla ennen käyty 😀 Tultii meille ja sit lähettiii viel asematunnelii 😀 Päivässä ei muuten ollu mitää pahaa, mut se ku kamujen piti lähtee ja kaljaa kaatu jalalle :DD Nyt kuvii tästä päivästä, ja muista päivistä tällä viikolla 😉

Tää on tiistaita ku kävin Savonlinnassa, eiku se oliki keskiviikko 😀 H&M:n pukukoppi, ihana mintuvihree tuubitoppi, joho ei nyt enää ollu rahaa vaik se maksoki vissii vaa 5 euroo.. :/ Silmät näyttää siltä et ne menee just kii 😀

Ja Seppäläs tollanen ihana liukuvärjätty toppi, joho ei myöskää ollu rahaa :/ Valo oli sellane et värit ei näy kunnol, mut ylhääl on valkosta, sit mintunvihree ja alhaal sininen.

Tossa se viel :D Makso siis 12,95€

Lidlistä sain jätskin ;)

Ja karkkii ;)

Ostin hiusvärin , muut ostokset videolla ku H&M:n tilaus saapuu, varmaa ens viikolla.

Nyt alkaa tän päivän kuvat :D Pyöräiltii apsille ;D

Hahaa :D Sori ku mun toisest kamust ei oo yhtää kuvaa, se ei halunnu :D

Siinä mää :D

Kamun cappi on ihana ♥ ;D

Hieno tie :D

Keltanen auto!

Sit kierrellää ympäriinsä.:D

Toi karuselli :D Ku kamu hyppäs pois kyydist ni mää kaaduin toho :D

Leikin paparzzii :D

Heilahti vähä ja kamust tuli läski :D


Mentii kivaa paikkaa ;D


Hyvin menee :D

Kamun limu :D





Apsiiiiiii♥

Kamu tilas meille ranskikset ku löydettii pulloi :D

Jotku ihme tyypit tuol takana :D

Haha, kamu tuol taustal :D

Särkisalmen ABC (y)


Sit käytii ravintolas jätskillä, ja ihanaa oli! ♥



APTEEKKIIIIII :D



Sit mentii tunnelii :D Yhes vaihees siit meni päältä juna, ja kamala meteli :D





Pyöräni mun :DD

Ja taas tollane mehujää ;D

Viimisenä siskon päättäri-ruusu ;D
Siinä ne, sanokaa mitä mieltä ootte, ja halutteko tälläsii enemmän ;D