Markkinat

Joo eli tänää oli ne markkinat. Lähettii sinne neljännen tunnin jälkee, kävellessä ois menny aika pitkää,yli puol tuntii mut se kaveri kenen kans menin, ni haki onneks pyörän mummolastansa matkalla ni päästii nopeemmin :DD Ostin sieltä metrilakuu, en muuta 😀 Aattelin aluks ostaa yhen sellasen swetarin, kateltii niit kaverinkans mt ei sit ostettu, en tiiä miks.

Tääl on ollu koko päivän ihan järkyttävän kylmä, ja ilman hanskoja kädet jäätyy ja muuttuu sinisiks viiessä minuutissa, tai mulla ainaki ne muuttuu sinisiks älyttömän nopeesti :DD Liikkatunnilla löin 8 tennispalloo semmosen korkeen aidan yli, ja sit en voinu enää pelaa ku ne kaikki meni sinne :DD En tajuu mite käytin nii paljo voimaa.. Mut onneks opettaja oli siivoomas kenttää, se oli aika loppupäässä tunteja, ni ei se nähny mitää :DD

Laitan biisin tähä välii etten unoha sit.

Ens viikoks on luvattu jo lumisadettaki.. Kumpa se lumi jäis pysyvästi maaha ni helmi ja maalis kuut ois ku kesä ja heinä, ja kesälomal ois niiku loka ja marraskuus ♥ 😀 Ois oikeesti kivaa jos kaikki menis iha sekasi! Ja ois kiva jos pääsis seisoo maapallon päälle sillei et vois vaa hypätä avaruutee.. :DD

Lauantaina mulla on siis ne synttärikutsut, ja sillo meil on myös kouluu kahteetoista asti et saadaa pidempi syysloma, se on siin täällä paljo pidempi ku muualla. 😀 Onneks ei oo kolmee asti niiku yleensä. Nii otan sit kutsuilta varmaa paljo kuvii, kattoo ny mite muistan… 😀

Ei mulla taida olla mitää ihmeellisempää asiaa.. Paitsi että pitkiä kuvapostauksia ei tuukkaa koska tällä on joku ongelma ni jos lisään paljo kuvii postauksee ni heti tulee error, kokeilen uudestaa ni sama juttu -.- Ni ei sitte.

Muutama biisi viel :DD

Voisin joku päivä tällä viikol taas liittää vähä lempibiisei tähä.. Jos muistan ja on aikaa. Moikka ♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Summer forever ♥

Moi ! En oo viikkoo ehtiny postaamaa, eikä oo tapahtunu mitää mistä pitäs tulla kertomaa.. Otsikko on tästä ihanasta biisistä : http://www.youtube.com/watch?v=BnpA9kjyJJo

Iha perus koulupäivii tässä on ollu, ja sunnuntaina täytin sit 14 vuotta, viimein 😀 Sain lahjaks kaikkee kivaa, voisin laittaa vähä kuvia sit ku jaksan ladata kuvia koneelle, eli voi kestää.  Tänää saatii uuet lukkarit koulussa ja oli muute iha kiva päivä , mut kurkku oli jo eilen illalla kipee ja on vieläki.

Tänää meen viien aikaa kaverin kanssa hämän kaupan iltaan ,eli kaupat on auki normaalia pidempää ja siellä o tarjouksia, ni ostan viimein Valehtelevat Viettelijät kirjat, osat 4 ja 5.  3 osa multa puuttuu kans mut ono lukenu sen ni ostan nyt noi ekana, sit lokakuus tulee jo kuudes.. Oon kyl kertonu tän muutes jo :DD

Nyt vois tehä saksan läksyt.. Mistä tuliki mielee et sain matikan kokeesta 5½ .. 😀

Juu moikka ♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään