Huoh

Moi! Synttärit meni hyvin mut kuvii ei tullu otettuu.  Ei täs nyt oo ollu mitää mistä kannattais kirjottaa. Koneel oon vaa ollu ja ny pitäs jaksaa alkaa lukemaa huomisee enkun kokeesee, ei kyl yhtää jaksas.  Huomen vaihtuu jakso ja sillei. 

Oikeesti mua ärsyttää ku ei oo mitää kirjotettavaa ja sit nää postaukset on tälläsii tylsii ku ei kuviikaa voi liittää ettei tuu se ärsyttävä error -.- Ja voi ei ku huomen vaihetaa kans paikat -.- Ny istuin täs jaksos kaverin vieres ni matikan tunnil kysyin silt neuvoo ku en osannu, mut nyt joudun iha varmasti jonkun tyhmän tyypin vieree. Uuet kotsanryhmät kerrottii tänää kotsan tunneil, ne on ihajees, ja onneks täs huomen alkavas jaksos on enää kotsaa ja lopuis kolmes ei sit, ja ysille en todellakaa valkkaa sitä valinnaiseks.

Huomen meil on pitkästä aikaa opoo ja terveystietoo, ekalla tunnilla se enkun koe ja sit on ruotsii, kemiaa, ja bilsaa, kauhee päivä -.-

Mmmhh.. Ei kai täs nyt muuta? En jaksa laittaa mitää kuvii tai biisii, tulee sit joskus.

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Autumn ♥

Mietin tässä brain blasterzeja syödessäni huomista♥ Mulla on siis synttärikutsut niiku oon jo sanonu. Kolme tuntii kouluu, jep, lauantaina, mutta siks et saatas pidempi syysloma, joka on siis melkein kaks viikkoo.

Mut nyt siis on viimein syksy,on ollu kyl jo koko syyskuun mut en oo ehtiny postaa mitään syksyyn liittyvää.  Nyt siis postaan!

Syksyisin tykkään pukeutuu lämpimästi. Käytän mustaa, valkosta, pastellivärejä, ruskeen eri sävyjä, ja jotain kirkkaampiaki sävyjä piristämään asua. Kaikki tietää että oon hulluna weheartteihin, ja  sieltä löytää älyttömästi ihania asukuvia. Laitan niitä nyt vähän tähän postaukseen ja selitän jotain tässä samalla . 😀

Untitled

Nää on ihanat syksyset ja sopii hyvin uggien ja vaikka jonkun ruskeen villapaidan kanssa 😉

Adorableee Dress

Tää ei ehkä oo kauheen syksynen, mut tonne alle vois laittaa vaikka harmaat sukkahousut ni sit se ois ;D

Winter

Just tän tyylisistä syksy asuista mää tykkään ;D

176.jpg

344.jpg

Nää o ihanii♥

212.jpg

Toi takki ois ihana kaikis pastelliväreis, toi on ihanan mallinen♥ Tykkään just tollasista 😀 Mut on toi mustanaki ihana 😉

Fashion | Dshini®

Tää on nii ihana asu♥ Just tollasen maiharin määki aion ostaa 😉

175.jpg

Toiki takki on ihana♥

224.jpg

IHana paita♥  Tää on ihana asu. Mustavalkoset housut, ja paidan väriks kävis mikä vaa pastelliväri 😉

290.jpg

Teen toisen osan vaik sunnuntaina, huomen en ehi. Sunnuntaina tulee kans sit niitä huomen otettuja kuvia. Ja enempää en liitä tähä yhtee koska sit tulee taasse error.. Mut juu moikka♥

Muoti Ajattelin tänään Ostokset Trendit