I’ll never stop

Helloooouuu ♥ Piti nyt tulla postaamaan koska ..emt 😀 Hyvä selitys  😉 Tänään on ollu tosi kiva päivä jos kolmee vikaa tuntii, eli ruotsii, matikkaa ja bilsaa ,ei oteta laskuihin 😀 Huomenna sit ei oo yhtää mukava päivä, bilsa, ruotsi, kaks liikkaa ja kaks kotsa, kotsan tunnilla mun pitää olla kolmenelone eli teen sekä kolmosen että nelosen hommat yksin, ja koska ykköne ja kakkone tekee yhessä yhen ruuan ni mun pitää tehä yksin ja vihaan sitä -.- Tekis mieli lintsata mut sit joudun seuraaval viikol olee kolmenelone, se vaa siirtyy eteepäi eiä siit pääse eroo, että kiva -.-

Ja koska en osaa keksiä mitää kuvaamista, nii päätin kuvata Gossip Girliä, wow 😀 Eikä niitäkää kuvia montaa oo mut ne nyt tähä postauksee tulee ettei tää oo kokonaa valkone, koska oon laiska enkä jaksa tehä niitä kuvapostauksia.. ehkä jossain vaihees sit 😀 Mutta juu.. asiaa ei oo sen enempää joten kuvat nyt ja sit lopuillan oonki wehearteis, piirrän, luen pari lukuu pll:ää ja katon huippiksen, nyt käyn aikasin nukkuu ku eilen en saanu nukuttua oikein yhtää ja koulussa meinasin nukahtaa(se ei oo mikää ihmekkää) :D.

En oo varmaa kertonu Gossip Girlistä mun lempihahmoja, joten kerron ne nyt 😀 Eli Nate, Chuck , Serena ja Blair  😀

2013-09-08_18.02.59.jpg

2013-09-08_18.03.17.jpg

2013-09-08_18.03.27.jpg

2013-09-08_18.03.47.jpg

2013-09-08_18.03.52.jpg

Siinäpä ne 😀 Huomena varmaa jotain postausta, ja nyt meen ulos vaahteraan kuvaamaa ku tuola on ihana auringonlasku 😀

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Never in your wildest dreams♥

Ihanaa ku nyt on syksy ♥ Viileinä iltoina on ihana istuu sängyssä lukemassa kirjaa ja juoda kuumaa kaakaoo tai sit vaa olla wehearteissa, mitä yleensä teenkin..  Mutta ei mun päivät tollasia kyllä arkena oo.. Ei sillon ehi peiton alla makaamaan ja kirjaa lukemaan, vaikka koulussa ajatteliski että heti kun pääsen kotiin ni meen heti nukkumaa tai ainakin makaamaan peiton alle.. Ja aina kun tulee kotiin ni ei väsytäkkää enää yhtään vaan alkaa tekemään jotain ihan muuta 😀 Tuttu tunne? Viikonloppuna on sitte enemmän aikaa tommoselle laiskottelulle mutta sillon jost haluis tehä jotain koko ajan , koska kotona paikoillaan istuminen on tosi tylsää ja siitä sai tarpeeks kesälomallaki ! 😀 

Kumpa lehdet tippuis jo puista punasina ni saisin niistä kuvia, ne on niiiiiiiin sanoin kuvaamattoman hienoja! Mutta mua ärsyttää se ettei mulla oo kameraa, eikä rahaa sellaseen, ja kaikki kuvat pitää ottaa kännykän kameralla. Jos mulla ois kamera nii kuvailisin enemmän luontoo ym. ja tännekki tulis muitaki kuvia ku weheartit-kuvia.. Jos vaikka joululahjaks toivois kameraa? 

Nyt kuitenki jotain kuvia mitä otin eilen, sinne kalliolle en päässy, vaikka sieltä ois saanu kyllä paljon kuvia.. 😀

2013-09-04_08.42.24.jpg

Tää ei oo eiliseltä, vaan keskiviikolta 😀 Sillon mulla meniki toi takarengas 😀 Siitä oli menny läpi joku terävä keppi.. Torstaina ja perjantaina menin siis kouluun mun vanhalla vaihdepyörällä jolla en edes osaa enää ajaa kunnolla! 😀 Perjantaina koulun jälkeen kävin hakemassa sen pyörän urheilukaupasta ja nyt takarengas on erilainen kun eturengas, mutta parempi seki ku vaihdepyörä !

2013-09-07_12.21.08.jpg

Eilen kiipesin vaahteraan kuvailemaan, jep, paras paikka! 😀 Se vaahtera on sellanen paikka mihin kiipeen aina miettimään asioita.. Nyt se oli vaan vähäks aikaa unohtunu, mutta onneks eilen taas muistin 😉

2013-09-07_12.53.46.jpg

Toi sormi on tossa rumasti.. :/ Toi teksti on yhestä kuvasta jonka löysin wehearteista, ja tuli eilen mieleen että voisin kokeilla tollasta että kirjotan jotain lapulle ja kuvaan jotain hienoo taustaa vastaan.

2013-09-07_12.56.43.jpg

Ja siinä vielä toinen.

2013-09-07_13.05.01.jpg

Vielä toista taustaa vasten! Pyöräilin eilen rantaan, ja aluks ajattein kuvata ton sillein että se on vedessä , mutta vedenpinta oli laskenu nii paljon että laiturilta oli vaikee kurottaa sinne veteen.. Ja ei toi teksti muutenkaan näkyny vedessä joten kuvasin sitte hiekalla.

2013-09-07_13.09.12.jpg

1378572023114.jpg

Ajattelin nyt alkaa panostamaan tähän blogiin vähän enemmän. Että en laita joka väliin hymiöitä, ja laitan enemmän kuvia ym.

Nyt vielä yks biisi.

 

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään