Kun hetken vain sut pitää sain ja unohtaa♥

Juu moikka! 😀  On taas laiskottanu eikä oo kuvapostauksii tullu ei mut oikeesti teen heti ku jaksan ja kerkiän, mulla vaa on muutaki tekemistä vaikka sillonku selostan mitä oon tehny ni kuulostaa siltä etten tekis yhtää mitää järkevää.. 😀

Mut ihanaa, mulla on synttärit alle kahen viikon päästä♥ Siis sunnuntaina 15 päivä 😀 Tällä kertaa sit tulee kuvia lahjoista myös blogiin.. tai siis miten nii tällä kertaa? 😀 Tarkotin sitä et en sillo Pariisin reissun jälkee ladannu niitä ostoksia koska en ostellu paljoo mitää ja en tykkää muutenkaa ottaa kuvia yksittäisistä tavaroista ni se sit jäi 😀 Muttaaaa.. mitäs asiaa mulla oli? 😀

Jos halutte tietää mitä oon tehny ni tässä tulis : Kiduin koulussa, kuuntelin tv:n tubesta 1D:tä, katoin huippiksen(eilen siis) , oon ollu wehearteissa, piirtäny, kirjottanu ja lukenu.. en taaskaa muuta 😀 Huomenna me mennää luokan kans äikän tunnilla kirjastoo.. Ei huomennakaa oo mitää ihmeellisempää 😀 Tuntuu et tää teksti on aina tämmöstä tylsää koska ei tapahdu ikinä yhtää mitää -.- Tylsä paikka, siinä kaikki. Vihaan maaseutuu, mut myös tämmösii kauheita pikkukyliä joissa ei oo elämää -.- Kaikki elämä on Amerikassa. Oi voittasimpa lotossa… Siit tuliki mielee et nyt teen taas ainaki 12 rivii lottoo.. Viime viikol oli 10 miljoonaa mut kukaa ei voittanu  ni nyt on sit tietysti isompi potti ;D Ja jos joku aikoo sanoo etten voi lotota ku en oo 18v ni kyllä voin. Mää tietty rastin ne numerot ja isä vie sen sitte kioskille 😉 😀

Nyt tulee pari tylsää kuvaa ku ei oo ees kunnon kameraa millä sais kuvattuu hyvin. Ei oo vaa mitää yksinkertasesti, tai siltä se ainaki tuntuu    😀

2013-08-31_12.29.30.jpg

Pitkästä aikaa oma kuva :DD Tää on otettu sinä aamuna ku oli ne kaverin synttärit.

1377966895779.jpg

Päätin sit kuvata telkkarii ku ei muutakaa kuvattavaa oo. Oikeestaan tää ei oo ees tv vaa katsomo koneella 😀 Koska katoin ensin tokan osan finaalista tv:stä ja sit ekan koneelta, niiku taisinki jo selittää 😀

Mua väsyttää ihan kauheesti ja silmät meinaa mennä kii.. Meen varmaa syömää jotai..Ärsyttää ku sähköposti vaa lataa eikä se anna klikata mitää siel , en siis voi poistaa niitä miljoonia viestejä -.- Mikää ei ny vaa suju 🙁 Mut juu moikka!♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Syyskuu, PPL, synttärit, weheartit ja muuta mukavaa :D

Huomenna ihan oikeesti alan tekee niitä kuvapostauksii ku oon jo tuhat kertaa sanonu mut en oo muistanu tai jaksanu tai oikeestaa ehtiny 😀 Eile kävin aamulla kaverin kanssa kaupassa ostamas viel karkkipussin kaverin lahjaa 😀 Sit kolmelta ne synttärit alko ja loppu kuudelta.. Mua ärsyttää ku kutsuu laitetaa aika ja jotkut jää silti monta tuntii viel kutsujen loppumisen jälkeeki. Ei niitä aikoja siihe huviksee laiteta , niitä kuuluu noudattaa -.- Mut ite lähin kuudelta ja katoin Suurimman pudottajan finaalin tokan osan, eka tuli jo viideltä ni katoin sen sit koneelta 😀 Luin loppuu ton Valehtelevat viettelijät kirjan kolmannen osan. Mulla on itelläni vast 2 ekaa ja niitä on nyt ilmestyny 5, kuudes tulee lokakuun 20 päivä(jos muistan päivän oikein :D) Ja mun on pakko saada ne kaikki♥ Eiks se taas koht ala tulee taas subiltaki? Mun mielest ainaki 😀 Se on oikeesti iha paras sarja ja kirjotan itekki vähä saman tapast tarinaa ;D

Tän postauksen loppuu viel tulee kuvat niitten kansista 😀

Eli nyt on syksy, viimein♥ Valvoin yöllä kahteetoista koska halusin nähä ku syyskuu vaihtuu ja toi kauhee kesä jää taakse♥ Syksy on paras♥ Enää 2 viikkoo ni oon 14v  😀

Ja sit oon taas viettäny muute ihan perus viikonlopun tarinaa kirjotellen, vaatteita suunnitellen ja wehearteissa oleskellen :D♥ Taas on löytyny paljon ihania kuvia ja tässä nyt pari.

WELCOME

Hello my birthday | via Facebook

T.E.E.N.S :)

summer <333333!

wellcome autumn ;))

Siinä ne 😀 Ei oo kai tapahtunu mitää ihmeellisempää mistä pitäis kertoo joten nyt sit niitten kirjojen kansien kuvat  😀

sip?maxWidth=210&checksum=a315c3fb371ba2a76bc565387081fc51&url=http%3A%2F%2Fwww.yhteishyva.fi%2Fimage%2Fimage_gallery%3Fuuid%3D8a41347b-9ab3-4ed7-8143-37a7e3998949%3B%3A%3BgroupId%3D18010%3B%3A%3Bt%3D1351234133035

Eka osa – Kaivattu

dc99b11fc7bfadc8ace8638a78a87-orig.jpg

Toka osa – Virheetön

taydellinen.jpg

Kolmas osa – Täydellinen

uskomaton.jpg

Neljäs osa – Uskomaton

paha.jpg

Viides osa – Paha

tappava.jpg

Kuudes osa – Tappava

Juu ei ny muuta, huomen tosiaa alottelen viimein niit kuvapostauksii  😀

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään