Tänää…

Tuli ny kertoo vähä täst päiväst 😀 Heräsin puol 7, meikkasin, puin vaatteet ja olin koneel. Menin tänää yksin kouluu koska mu toinen kamu meni toisen kaverinsa kaa 😀 Normisti siis meen aamul mun kamulle ja lähetää siel yhessä kahen muunki kamun kans 😀 En tiiä tajusitteko mut ihasama 😀 Ekana meil oli enkkuu, kerrattii preesenssii, imperfectii, perfectii ja pluskvamperfectii, e muista mitä ne on, onks ne aikamuotoi vai? 😀 Mut juu, helppoi oli 😀 Sit seuraavaks oli hissaa ja se kaamee äikän ope mikä ei onneks opeta meille ny mitää, ni oli meiän sijaisena vaik hissan opeki oli koulus ni en tajuu miks -.- Meiän piti kattoo se viisi laukausta senaatissa niiku viime tunnil sanottii mut ny sit katottiiki sitä kauheeta täällä pohajntähden alla leffaa -.- Sit oli kaksoiskemia, kuolin melkei tylsyytee -.- Ja kaks vika tuntii oli musiikkii, se oli kivaa 😀 Laulettii ja soitettii näit biisei : Hetken tie on kevyt, Lautturi ja Maailman toisella puolen. Meiän musan ope jäi äitiyslomalle viime vuoden alusta ja se tulee takas ny ens kuus ni esitetää sille joku biisi 😀 Mää laulan ku en viel osaa soittaa oikei mitää 😀

Iha normipäivä oli 😀 Kävin sit kaupas ja söin äske, ny ootan et Suurin pudottaja alkaa ja sit mennää ehk viel nopee käymää mummol ku piti jo eile  😀 Huomen on kaks kuvista(hyi), kaks Saksaa(jes♥) ja kaks matikkaa(hyi) 😀 Sit en tiiä mitä teen 😀 Mut moikkaa 😀

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Save You Tonight

Moikka! 😀 Aattelin nyt postata ku on viimein aikaa, en oikei oo ehtiny vaikka oon yrittänykki 😀  Ööhh.. 😀 Tänää oli ihan normaali päivä. Eile mentii kahen kaverin kans opolle vaihtaa videokuvaus (valinnaisaine siis)  musiikiks, koska se videokuvaus oli kauheeta ja samaa aikaa oli musiikki ja liikka ni joku niist piti ottaa vaik kaikki onki kauheita 😀 Mun ääni on iha outo nyt koska mulla on ollu mykoplasma jo kohta vuoden .. Ja muutenki oon nyt kipeeks tulossa, hengittäminenkää ei oo kauhee helppoo… 😀 Oon ny parantanu koulussa, paitsi kemiassa on tullu jo unohuksia… 😀 Unohan joteki aina tehä just kemian läksyt 😀

Mitäs meil tänää olikaa :O Bilsaa.. tetii kaikkee tylsää ja tunti tuntu ikusuudelta, lisäks mua oksetti ja oli kauhee nälkä… Sit oli enkkuu. Enkussa oon ny alkanu panostaa koska sitä halun oikeesti oppia ja se on iha helppoo ku vaa viittii. Viittailin tosi paljon verrattuna viime vuotee 😀 Äikän tunnilla sama, mut tänä vuonna onki kivempi ope ku s ekauhee joka huutaa koko aja 😀 Oli siis kaks äikkää, vikat tunnit. Siin välis oli sit musiikki ja kemia, iha ookoosti meni 😀 Huomenna on ainaki enkkuu, hissaa, kaksois kemia (ehkä…en musista :D) mut kaksois musiikki ainaki :/ Ei oo oikeestaa asiaa nyt, en tiiä viel mitä tekisin viikonloppuna, koitan sopii jotai kaverietten kans 😀 Ootan jo syyslomaa et näkis taas Jennyn ja Jutan♥

Sit viel vähä kuvii, mitä ny on tullu otettuu, ei kovin hyvälaatusii :DDDD

2013-08-21_17.17.05.jpg

Vau ku on hieno 😀

2013-08-21_20.14.00.jpg

Saksan kirjoja 😀

1377105262661.jpg

Ja viel selvemmin 😀

Okei, ny oon täs koneel kunnes Carrien päiväkirjat alkaa, tai sitteki oon oikeestaa viel koneel.. Katon ne tällä viikol katsomosta ku noilta tulee tv:stä samaa aikaa joku ohjelma -.- Vihaan katsomosta kattomista mut ens viikol on sit mun vuoro kattoo tv:st :DD Ei mul ny muuta, postailen taas ku on asiaa ja jaksan 😀 Viel kaks ihanaa biisii 😉

Puheenaiheet Ajattelin tänään