Zayn♥
Kuvii Zaynist♥








































Juu siin ne ♥
Kuvii Zaynist♥








































Juu siin ne ♥
Apua! Siitä on viikko ku viimeks postasin :O En tajuu mite aika menee nii nopeesti.. Ajattelin et huomen vois viimeinki alkaa tekee niitä kuvapostauksii koska kuvii on nytki jo tuhansii ni en muute jaksa niitä mitenkää liittää tänne koskaa 😀 Mitäs mää oon tehny.. Pelannu maailman parasta pelii, maailman ihmeitä. ollu tietty wehearteissa, lukenu , kirjottanu tarinaa ja silleisä 😀 Asia mitä en oo tehny.. kemian läksyt, ne jotenki vaa aina unohtuu vaik muut läksyt kummiski muistan tehä 😀 Eli kuvia alkaa tulee huomenna, ja ne on sit ihania et tiedoks vaa 😀 ♥ Nyt jtn kuvia, en oo varma onko nää ollu jo tääl blogissa 😀
http://www.youtube.com/watch?v=g7CWejxqH78
Vaikka en bändist tykkääkää ni biisi on ihana :D♥
♥
Siin ny jtn ;))
Tänää katottii hissan tunnilla tosi tyhmää leffaa.. ja se oli nii tyhmä et koko luokka nauro 😀 Sen jälkee nauroinki koko päivän, varsinki musan tunnil ku ois vieläpä pitäny laulaa .. 😀 En muista mitä muina päivinä on ny tapahtunu mut tänää koulnu jälkee kävin kaupas ja ostin Systeri stars lehen koska 1D♥ Sit ku saan uuden kännyn ni otan siis iPhonen ja siihe iha varmasti 1D kuorii♥ (aihe vähä vaihtu? :D) Okei juu ny muutamat kuvat viel ja sit lopettelen 😀


Ton pelin tarkotus siis on saada oma palapeli valmiiks, eli siihe kaikkien maan osien palaset 😀 Noissa valkosissa ruuduissa vastataa kysymyksii kuvakortista, eli pitää arvata missä maassa se nähtävyys on.. ja sit .. no en osaa selittää 😀

Pyöräääääääää

Ja taas :DD
Juu ei ny muuta 😀 Paitsi et o Liamin synttärit♥