Million miles away

Moiiii. Mistäs alottaisin? 😀 Tärkeimmästä. Morgi ei oo enää teholla ja se on jo paljon paremmassa kunnossa ja saattaa hypätä jo olympialaisissa, eli se hyppää varmasti jo niissä Salpausselän kisoissa ♥ Hyvä, koska nyt saan sen yhteiskuvan sen kanssa ♥ Mitäs muuta mulla ees oli 😀 Ääääh. Loitzi (Wolfgang Loitzl) täytti eilen 34 ♥ Juhlin sit sitä.. Tänää en ois taaskaan jaksanu mennä kouluun, oikeestaan ei sinne jaksa mennä koskaan. Ku jaksais vielä sinne maaliskuun toiseen päivään asti.. Onneks kohta on muuten Runebergin päivä koska ne kaupan tortut on ihania ♥ :Dd

Hmm.. Mulla on aina kauheesti kaikkee mistä oon tulossa kirjottamaan ja just ku pääsen tähän nii unohan heti mitä mun piti kertoo. Ärsyttävää. http://www.youtube.com/watch?v=hdhRmFnajiY

Tota oon kuunnellu.. Mun kaveri siis kuoli tossa marraskuussa jos en oo kertonu. Enkä siitä kyllä tarkemmin kerrokkaa täällä. Mutta toi kappale on vaa nii ihana eikä sen kuuntelemista voi lopettaa ♥

Nyt jotain kuvia vähän ja sit meen syömään.. Tänään tulee taas UP, jes! 🙂

kamil6.jpg

Oikeestaan ei ny enempää kuvia :DD Mutta koska Kamil on niin ihana ni ei tähän muita tarvitakkaan 😉 ♥

Postailen sit taas ku jaksan.. Toivotaan että sillon jopa muistaisin asiankin. Ois ihan kiva (Y)

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Jos sä tahdot niin

Moikka taas!

Päätinpäs taas postata koska tylsyys.. Morgi on sitte taas kaatunu :/ Ärsyttää ku aina se. Se oli vasta parantunu edellisestä kaatumisesta eikä se todellakaan ansaitse tollasta. Aina pahan näkönen oli, mut mitä joukkuekaverit on sanonu ni se ei ollu yhtä paha ku miltä näytti ja ei mee varmaan kauaa ennenku voi tas hypätä.. Linkkaan vielä nää iltalehen uutiset siitä asiasta.

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2014011017917138_tl.shtml

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2014011017917260_tl.shtml

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2014011017917302_tl.shtml

Joo.. Tulin tossa vähän aikaa sitten kotiin, kävin hautausmaalla ja mummolassa. Onnistuin itekki kaatumaan tonne mäkeen pyörällä.. Toinen käsi ja jalka kipeenä ja kädet jäässä.. Siellä ei nää ees kunnolla eteensä ku lunta sataa kauheesti ni silmiä pitää pitää melkein kiinni.. Koska kaikki lumi lentää just silmille. Aika helposti sinne kaatuu. Mutta onneks tulee viimein lunta, nyt se sais kanssa pysyä siellä maassa!

Oon tosi onnellinen jos kaatumisia ei lasketa, koska ne Lahen kisat vaan lähestyy.. ♥

 

Onneks on viikonloppu, ehtii levätä.. Aion varmaa istua koko viikonlopun suunilleen wehearteissa, musaa kuuntelemassa ja Kostoo kattoessa..Paitsi ulkona vois kyllä käydä ku luntaki on nyt! 😀 Ei viikonloppuna koskaan jaksa mitään ihmeellistä tehä.. Joulukuusi vaan pitäis viedä pois.. Aamulla otin jo koristeet. Harmi että seuraavaan jouluun on vielä nii pitkä aika, en jaksa oottaa :/ 😀

Laitan vielä jotain kuvia ettei tää oo nii tylsän näkönen 😀

uid_0083d844bd1a21362299b89ecfaa70d31388959092700_width_800_play_0_pos_0_gs_0.jpg

Kamil ♥

Nauran tälle aina 😀 Morgi, Schlieri ja Loitzi on parhaat ♥

Joo mä lopettelen tähän 😀 Hyvää viikonloppua kaikille! 🙂

Puheenaiheet Ajattelin tänään