Feel this moment

Moiii! ♥

Teki kauheesti mieli ruveta postaamaan ;D Kerranki ei oo kiire ku postaan..

Eilen puol viiden aikaan iltapäivällä juna tuli takas tänne.. Tampereen reissu on siis ohi :/ Ja loma samaten. Tylsä arki on alkanut .. Koulu alko tänään eikä ois millään jaksanu nousta.. Seuraavaan lomaan on ikuisuus !

Mutta maaliskuussa seuraavan kerran sinne Tampereen suunnalle ! Ettepä ikinä arvaa mihin oon menossa 😉 No Lahteen. Salpausselän mäkiyppykisoja kattomaan♥ Siitä on ihan liian kauan ku kävin viimeks ja nyt tänä aamuna tilasin liput ♥ Näkee kaikki ihanat hyppääjät ja saa nimmareita ja yhteiskuvan ainaki Morgin ja Schlierin kanssa♥ Ja sieltä otan varmasti tooooooosi paljon kuvia ♥  En jaksa oottaa sinne asti :'(

Tajusin tänään että joulukuu menee muita nopeemmin koska sillon on se kalenteri josta avataan luukku joka päivä. Teen nyt just ite kalenteria jossa on luukku joka päivälle ennen kisoja. Jos se aika nyt menis nopeemmin.. Ku muuten se vaan matelee ja tuntuu ettei koskaan oo maaliskuu :/

Ois tietysti kiva jos mun toive toteutuis. Ja se toive on että saan sen iPhone 5s:n jo etukäteis rippilahjaks sillon ennen kisoja että on parempi kännykkä siellä ja voi ottaa enemmän kuvia.. Ois tosi kiva oikeesti! ♥

Mutta tota.. Sillo 3. päivä ku postasin viimeks ni kerroinko siitä ku mun kaveri oli meillä? Ihan sama, kerron uudestaan! Se siis tuli meille 2. päivä yöks. En nyt muista mitä kaikkee tehtiin mutta meillä oli tosi kivaa! 😀 Ja sillon sain jonkun paketin.. Olin voittanu tarina- kilpailussa. Siinä paketissa tuli mm. jotain sellasia  papereita joille ei todellakaan ollu tarkotus tehä niinku me tehtiin mutta noin niistä tuli hienommat ;D Niitä kuvia kohta ja sit kuvia sieltä Tampereen matkalta(niitä on tosin vaan muutama…)

Ja ainiin, tänään on Schlierin ( Gregor Schlierenzauer ) synttärit ♥  Ihana täyttää jo 24 vuotta ♥ Tänään juhlitaan!! ♥ 😉

2014-01-04_04.55.03.jpg

2014-01-04_04.55.13.jpg

Nää paperit lohkeilee vähän.. Tästä tuli mieleen että Loitziki täyttää kohta vuosia.. 13.1 34vuotta ♥

2014-01-04_04.56.15.jpg

2014-01-04_04.55.33.jpg

Ja nyt niitä Tampereen matkan kuvia.

2014-01-04_08.15.45.jpg

2014-01-04_08.51.26.jpg

Lahen asemalta..♥

2014-01-05_12.53.34.jpg

Mäkki oli uudistunu, nyt toi on parempi, melkein niiku Pariisissa 😀

2014-01-05_12.07.04.jpg

2014-01-05_11.47.58.jpg

2014-01-05_11.39.39.jpg

2014-01-05_12.31.15.jpg

2014-01-05_19.09.26.jpg

2014-01-05_12.30.42.jpg

Ja koska oon menossa mäkihyppyy kattomaan ni vähän kuvia mäkihyppääjistä ♥ 😉

 

pic.php?T=news&P=204417&w670=1&brt=1

Kamil Stoch♥

Morgi ♥

schlieri12.jpg

Schlieri ♥

Nyt tuli kiire :DD Eli siinä ne, lisää maaliskuussa♥ 😉

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Mä en lupaa sulle kuuta, en tähtiä taivaalta

Moi! ♥

Nyt on uudet vuodet juhlittu ja kohta on jo paluu tylsään arkeen.. Koulu alkaa 7. päivä :/  Ei kyllä millään jaksais taas ruveta heräämään puol seittemältä ku lomalla on saanu valvoo ja nukkuu pitkään.. En oikeesti vaan pysty.

Noh, eilen mun kaveri tuli meille, nähtiin viimeks lokakuussa :O Se oli meillä yötä ja meillä oli tosi kivaa! 😀 Esittelin sille vähän tätä paikkaa, vaikka eihän tässä tuppukylässä mitään esittelemistä ees oo.. Juteltiin yölläki johonki kolmeen asti ja kaheksalta ois pitäny herätä että ehittäis puhua puhelimessa yhen meiän toisen kaverin kanssa, mutta herättiinki vasta kaheltatoista 😀 Mut se kaveriki kyllä nukku pommiin.. 😀 Tänään sitte joskus puol viiden aikaan kaveri lähti meiltä ja istuin vähän aikaa koneella. Kuudelta alko sitte mäkihypyn karsinnat, näin mun rakkaat Morgin ja Schlierin♥ 😉 Huomenna kisat♥

Tänään pitäis kanssa mennä jo viimeistään kymmeneltä nukkumaan koska herätys viideltä jo.. Lähen puol seittemän junalla Tampereelle ♥ Otan sieltä varmasti kuvia ja kun maanantaina tuun takasin niin laitan niitä tänne blogin puolelle. Sieltä en postaa koska kännykällä ei voi liittää kuvia (kai, en oo koittanu piiiiiiitkään aikaan) ja koneella ei toimi netti koska mulla ei oo nettitikkua vaa se toinen juttu, mikä onkaan, että kone toimii vaan meillä täällä kotona 😀 Mutta pääsen viimein shoppailemaan ♥

Nyt vielä roikun wehearteissa, kuuntelen musaa ja teen jotain kymmeneen asti 😀 Aamulla vielä pakkaan loput tavarat ja sillein. Nähdään sit tosiaan maanantaina ja nt vielä jotain kuvia 🙂

NK

Lovisaa ~ | via Tumblr

street fashion

Jos Morgi voittaa huomenna niin..

Untitled | via Tumblr

Ja vaikka se ei kisoja voittaiskaan niin mulle se on aina voittaja ♥

Joo nyt mä meen. Moikka! ♥

Puheenaiheet Ajattelin tänään