Happy New Year!

Hyvää uuttavuotta kaikille!  Nyt se 2013- piina on vihdin ohi. Tästä tulee paras vuosi ikinä♥ Mietin täs just et jos mulla ois järkkäri ni vois laittaa joka kuulta kivoja kuvia ja kertoo sillee pidemmästä niiku joittenki toisten blogeissa on.. Jos vaikka rikastuis nyt tänä vuonna (ennustuksessa sain kolikon joka tarkottaa rikastumist :D) ni vois ostaa järkkärin♥ Tiiän jo minkä kännykän otan : Kultasen iPhone 5s:n 😉 ♥ Se on ihana ♥ Sit ois läppäri, hyvä kännykkä ja kamera ja sit kaikki ois hyvin :Dd

Kävin kattomassa sitä ilotulitusta mut ei sieltä oikein hyviä kuvia saanu.. Ja en päässy heti alkuun ni näin sitä vaa tosi vähän, koska mäkihypyn karsinnat on pakollinen♥ Morgi tuli 3. ♥ Tänään kisoissa se voittaa ja siitä paremmin ei vuosi vois alkaa♥ Ja Schlieri tietysti tulee toiseks 😉 ♥

iphone5s.jpg

jeeeeeh.jpg

En aio nukkua nyt yöllä ollenkaa ♥ Nää päivät nyt taas on menny wehearteissa surffaten, mäkihyppyy kattoen, musiikkia kuunnellen, tarinaa kirjoittaen, vaatteita suunnitellen ja ihan vaa laiskotellen, unta en oo nyt saanu kahteen yöhön ja tänäkään yönä en aio siis nukkua 😀 CSI:NY:tä:kään en oo ehtiny kattomaan :'(

Kattokaa tää ♥ Mun rakkaat♥ 😉

Nyt laitan tähän jotain kuvia.

2013-12-31_14.43.20.jpg

Kävin ostamassa kaks ihanaa tikkarin ja luin tota kirjaa ♥

Hei tuli mieleen että  tässä vielä mun weheartit tili : http://weheartit.com/Fashionista_1999

🙂

2014-01-01_00.28.04.jpg

Rakastan tätä sivustoo ♥ :3

2013-12-31_21.04.00.jpg

Siinä nyt joku kuva noista ilotulituksista, ne on kaikki tollasia huonolaatusia..

morgi44.jpg

Ja kattokaa ku se on täydellinen ♥

Mut hyvää uutta vuotta vielä kaikille !!♥

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään

You make me strong

Nyt näitä mekkoja sit  ;D

mekkoo1.jpg

Näissä on nää tekstit pääl mut tuskin se mitää haittaa 😀

mekkoo2.jpg

mekkoo4.jpg

mekkoo5.jpg

mekkoo6.jpg

mekkoo7.jpg

 

mekkoo8.jpg

mekkoo9.jpg

 

mekkoo10.jpg

mekkoo11.jpg

mekkoo12.jpg

mekkoo13.jpg

mekkoo14.jpg

mekkoo15.jpg

mekkoo16.jpg

mekkoo17.jpg

mekkoo18.jpg

mekkoo19.jpg

mekkoo21.jpg

mekkoo22.jpg

mekkoo23.jpg

 

mekkoo24.jpg

mekkoo25.jpg

mekkoo26.jpg

mekkoo27.jpg

 

mekkoo28.jpg

mekkoo29.jpg

mekkoo31.jpg

 

mekkoo33.jpg

mekkoo34.jpg

mekkoo35.jpg

mekkoo36.jpg

mekkoo37.jpg

mekkoo38.jpg

mekkoo39.jpg

mekkoo40.jpg

mekkoo41.jpg

mekkoo42.jpg

mekkoo43.jpg

mekkoo45.jpg

mekkoo46.jpg

mekkoo47.jpg

Joo siinä ne. Ei mulla nyt muuta ja nää mun pitiki vaa näyttää teille. Kirjottelen sit tammikuun puolella viimeistään!

 

Muoti Päivän tyyli