December

Jes, nyt on viimein joulukuu! Tätä on odotettu tosi pitkään! Mutta kauheeta oli luopuu marraskuusta :'( Joulukuun kunniaks tänään sato ihan kuheesti lunta ja pääsin tekemään lumiukonki 😀  Harmi van että kengät meni ihan märäks ja ne on muutenki ihan rikki.. Ja kaiken lisäks syksykengät ku en oo saanu aikaseks ostaa talvikenkiä. Ainakaan vielä, mut kyllähän ne ehtii ku tää talvi on vasta alkanu :DD

Perjantaina koulun jälkeen mentiin mummolle yöks veljen kanssa. Juostiin lumihangessa ilman kenkiä ja sukkia, eli paljain jaloin. Katottin kumpi pystyy pidempään ja siinä oikeesti jäätyy varpaat aika äkkiä :DD Parissa sekunnissa oikeestaan. Sit heti piti laittaa villasukat jalkaan. Mut se on virkistävää, kannattaa kokeilla! 😀 Lauantaina aamulla sit kotiin ja muuta ihmeellistä en ookkaa tehny. Paitsi katoin mäkihyppyy sillon perjantaina. Schlieri voitti♥ Ja Morgi kolmas♥ Ja kannatan siis Itävaltaa, oon kannattanu toooosi monta vuotta, suomalaisista ei oo mihinkään siinäkään hommassa… Ja eilen löysin viimein Morgin nimmarin, sitä on etitty ! 😀 ♥

Tää ilta menee Selviytyjiä katellessa ja Wehearteissa ;D Kympiltä nukkumaan et jaksan herätä.. 4 päivää ja itsenäisyyspäivä vapaa! Pitäs vaan jaksaa.. Huomenna vaihtuu jaksoki.

No joo, tää oli aika sekavaa varmasti 😀 Nyt vielä video teille, ja toi kappalekki on kiva, mut enemmän toi video.. 😉 ♥

http://www.youtube.com/watch?v=Wd1upz9ppu0

Juu ja kirjottelen taas ku jaksan!

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Nothing’s Gonna Change My Love for You

Hellouuu! Ekana biisi http://www.youtube.com/watch?v=igpQ9PwnLvA

Hmm.. Tylsää. Elämä on tylsää. Täällä ällöttävässä tuppukylässä ainaki. Huomenna kemian koe. Ja siinä ne ilmotukset sit on. Alan kyllästyy tähänä. Mun elämässä ei ikinä tapahdu mitään mistä voisin kertoo teille! Eikä kuviakaan voi edes liittää paljoo ettei tuu se vammanen error valitus. Mut en halu lopettaakkaan bloggaamista.

Ja huomenna on joku tyhmä suullinen kirjaesittely enkä ees oo lukenu mitään kirjaa. Aina tollasia kaikkia mahollisia tyhmiä esitelmiä -.- En kestä oikeesti hetkeekään täällä. Halun heti pois.  Marraskuuki loppuu kohta, sit on ihan kauheeta ens syyskuuhun asti ja sinne asti en vaan jaksa oottaa. Epäreilua että vuodessa on vaan 3 kuukautta joitten aikana haluu olla ulkona ja on ilonen.

Mut kuunnelkaa toi biisi.  😉

Mää lähen syömään ja suihkuun, illalla katon UP:n ja sit nukkumaan.. En taaskaa ehi nukkuu ku ihan vähän ennen ku pitää herätä vaikka aikasin meenki nukkumaan. Mua väsyttää aina. Huomenna on kauhee päivä, kolme kotsaa, matikka, äikkä ja kemia.. Tää viikko vielä ja sit vaihtuu lukkari, eikä siinäkään mitään kehumista oo.

Ei mua oikein mistään voi seurata paitsi Wehearteista, linkki on tuolla jossaiiin. Nyt vielä yks kuva ja sit on pakko lähtee.

Lib

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään