Outfit 18.11.2013

Nyt siis eka asuarvostelu 🙂 Tää ei siis oo mun oma asu, arvostelen vaan näitä mitä wehearteista oon löytäny ja tuun löytämään! ;D

424.jpg

Tää sopii tosi hyvin syksyyn! Ehkä marraskuussa en enää ite käyttäis, vaikka onki vielä syksy, mut ollaan kuitenki menty jo yli marraskuun puolenvälin ja ulkonaki on niin kylmä etten varmaan tarkenis.. Tää sopii ehkä enemmän syys- ja lokakuun säihin.

Toi takin malli on ihana, ja pituus on kanssa tosi kiva. Musta ja valkoinen sopii aina hyvin yhteen, ja viininpunainen sopii kanssa valkoisen kanssa. Mustan kanssahan sopii hyvin kaikki värit. 

Housujen väri on tosi syksyinen. Syksyyn sopii just viininpunainen, joku ruosteenvärinen ja khakinvihreä sekä ruskean eri sävyt! Vaikka pastellivärit  on yleensä isommassa käytössä kesällä, ne sopii musta ainakin tosi hyvin syksyyn, ja tänä syksynä ne onkin muodissa.  Ja eihän vaatteitten värejä kannata valita vuodenajan mukaan, vaan sen mukaan mistä tykkää! Tässä asussa kaikki sopii hyvin yhteen. Annan arvosanaks täyden kympin!

Tässä vielä kopioitu pätkä tekstistä : Kaikkein muotitietoisimmat sonnustautuvat tänä syksynä pastelliväreihin.

 

Omasta mielestä syksyisiä värejä on just toi ruosteenpunainen, viininpunainen, khakinvihreä, ruskean eri sävyt , pastellivärit ja musta.  Myös kaikki kimaltava sopii hyvin syksyyn ja talveen ja tuo kivasti kimallusta pimeyteen!

Vielä mun suosikit pastelliväreistä 🙂

-Mintunvihreä

– Vaalea mintunvihreä

-Vaaleankeltainen

-Pastellinroosa

-Siniliila

-Vaalea siniliila

-Aprikoosi

-Vaalea aprikoosi

-Aprikoosinroosa

-Vaalea aprikoosiroosa

-Persikka

-Puuteri

-Vaalea laventelinliila

Nyt on pakko lopettaa.. Huomenna ehkä uus asuarvostelu, siis jos ehin.  🙂

 

 

Muoti Päivän tyyli Trendit

Mä lähdin päästäkseni sua pian kaipaamaan, mun kaikki ajatukset johtaa sun luo.

Moikka! 😀 Tein eilen aika pitkään postausta, ja sitte ku oisin julkassu sen, ni, yllätys yllätys, siihe tuliki taas vaihteeks ja ärsyttävä error teksti. Vihaan sitä! En todellakaa aikonu sen jälkeen enää tehä postaust uudestaan ku oli kiire kattomaan Selviytyjiä ja sen jälkeen meninki nukkumaan.

Ajattelin tässä et ku en voi ees kuvia lisätä postauksiin paljoo ilman et tulee se error, ni alan sit tekee tänne blogiin asujen arvosteluja. Kuvat wehearteista. En nimittäin ite ees keksi paljon mitää kerrottavaa.. Tää  on vaa nii tylsää tää elämä suomessa.

Tänää oli mantsan koe.. Vähän helpompi mitä ne yleensä on. Ja sillä opettajalla on AINA vaikeita kokeita ja kauheesti kaikkia selitystehtäviä. Tän päivän täysin kauheeks kruunas kuviksen tunnit. En tajuu miks ees valkkasin kuviksen valinnaisaineeks, se on kamalaa. Huomenna on 3 tuntii kotsaa joka on myös kauheeta. Onneks sitä on yhteensä enää 6 tuntii, sit vaihtuu lukkari ja lopuissa jaksoissa ei sitä ookkaa enää, enkä todellakaan valkkaa sitä valinnaiseks ysille. Joten maanantai ja tiistai on kauheita päiviä. Kouluviikon menee aina niin hitaasti ja viikonloput ihan liian nopeesti.. Mut nyt laitan yhen kuvan ja vähän ajan päästä teen jo ekan asu-arvostelun 🙂

juuh.jpg

 

Puheenaiheet Ajattelin tänään