Rakastan<3
![]()
En oo tottunu mihinkään tälläseen tyyliin, vaikka tykkäänkin kauheesti revityistä housuista. Nyt van kauppaan ostamaan! 😀


Ihania! Halun ton laukun mintunvihreenä, vaaleena mintunvihreenä, vaaleenkeltasena, vaaleenliilaana, sinillilana, vaaleena siniliilana, pastellinroosana, vaalea aprikoosina, vaaleena aprikoosinroosana, vaaleena laventelinliilana ja puuterina :)) Mun lempivärit, ja sopis tohon laukkuun hyvin, vai mitä mieltä ootte?:)

Rakastan niittejä vaatteissa!
![]()
Ihanat!
![]()
Tykkään ihan kauheesti valkosen ja kultasen yhdistelmästä! Etenkin sillee, että valkoset vaatteet, jotten kanssa yhdistelee kultasia asusteita;)

ihanat!!

Tää ois kiva kesällä kirjekuorilaukun kanssa ;;)
Tänää tulee viel lisää postauksia, varmaan vielä tälläsiä ”rakastan”- juttuja :)
Mitäs piditte näistä?