Viime viikonloppu
Nyt tää suostu viimein lataa kuvat ja videot koneelle, ja huomenna lataan youtubeen ja tänne sen kysymysvastaus videon, samoin ku koulupostaus kuvat ja imvu postaus kuvat 😉 Nyt tulee pitkä kuvalitania viime viikonlopulta ku oltii veljen kaa mummolassa yötä 😀

Jäällä 😉


Mun kengät 😉 Kastu tolla reissulla :

Hieno kivi ;D

Oi kuusipuu .. :D

Toi on siis sellanen lampi, joka on ympäri 3.7 km ;)

Metikköö :D

Sinivuokkoja ;)
Kaikki o muka liian isoja, ei onnistu lataamaa -.-
Rajaan ne loput, ja ne tulee huomen uusiks.
Tää ei oo suostunu lataamaa varmaa 15 edellistä! -.-

Viimein!



Joutsenii ;D




”Älä liian kauan pesi, vaan nouse siivillesi, ja katso sieltä maailmaa, seikkailu odottaa!”


Tää on uimalalta ;) Niiku monet muutki seuraavat kuvat ;D


Tuossa on oikeesti yli kaheksan metrii, et vähän heittää :D

Toi best hyppytorni :D

Ponnahduslauta :D


Jalat :D Miks jalat läskistyy ku istuu? :D

Näyttää tosi matalalt, vaik tossa on yli 12 metrii syvää :D

Menossa hyppytorniin :D

Tää on otettu kolmosest, näyttää siltä et ois iha maan tasalta :D

..Ja aurinko lämmittää :D

Veli tuol ylhääl :D





Kotimaa kun taakse jäi. Mietin sitä mielessäin. Mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin. Kertoisinko köyhyyden, audat eessä ovien, vai sen kaiken rikkauden, kunnes tiesin vastauksen : Sininen on taivas, siniset on silmänsä sen. Siniset on järvet, sinisyyttään heijastaen. Valkoiset on hanget, valkoiset on yöt kesien. Valkoiset on pilvet, lampaat nuo taivaan sinisen.


Namii!! :D

Välillä käytiin syömässä, ja latasin akun, ja sitte vähä ajan pääst tultii uudestaa :D

Heiteltii kivii eri kohtii, ja kokeiltii meneeks ne läpi. Sit mää sain idean, et heitetää tuol hyppytornin ylimmäst kerroksest toho pienee pilkkimisaukkoo :D Ja..olihan se aluks vaikeeta, mut kyllä sinne sisälle yhteensä saatii jtn. 150 kivee :D Haettii niitä rannast, ja ku yhen kerran hain suunnillee 30, nii ne kaikki meni peräkkäi tonne sisälle, super korkeelta :D Oon tossa mestari :D Yhteens heitettii reilusti yli 200 kivee, varmasti ainaki 250 ;D

Otin tän alhaalta ku olin hakemassa kivii :D Veli siel tornis ootteli :D

Siinä niitä on jo vähän enemmän..

Hehee :D Hieno pipo, oma jäi kotii ku lähettii mummolle :D Ja takkikaa ei oo mun :D Mulla o hyvin hoidettu tää talvipukeutumine (y) :D

Vammaa :D Tukka hyvin, kaikki hyvin :D

Veli tuo sielt lisää kivii heiteltäväks :D
Ja nysse tulee portaist :D Siis ei linja-auto, vaa veli :D Sanon vaa aina nysee, vaik en linkast puhuiskaa, ja sillonki sanon nysse :D

Pahis :D

Hyvin menee aina :D

Kivet vaa lisääntyy :D

Tornist otettu, ja vähä zoomattu :D

Kengät :D

Fuck this world ! :D Mää kuulun kaupunkii, New York kutsuu mua!! :D


Vähäsen epämuodostunut :D

Näyttää jotenki muokatulta :D

Avanto :D



Nyt menee kyl lujaa :D



Hieno kuva ;)



Joo, tää on vika tällänen :D

(y)

:D:D




Hehee :D

Sit tultii takas mummolle, ja nää on otettu joskus kymmenen aikaa :D Vammailtii veljen kaa jollai mummon renkaalla :D

Siin se hieno rengas, joka o muute iha sairaan painava ja sattuu mahaa ku sitä pyörittää :D


Ehehee :D Oon älykäs :D


Eikäääää.. :D Miks kameralle on nii kiva näyttää keskarii? :D

Niimpä nii.. monikoha mut tunnisti? :D Keskari o Porin Ässille, mitäs voititte Tapparan!

Veli vammaa :D

Ja veli taas :D

Hienoi kukkii :D

Meil pärisee :D

Aamupalaks pannarii ;)

Tässä siis viime sunnuntain asu ;) Neuletakki Seppälä, Mintunvihree paita H&M, Housut Seppälä, musta toppi Seppälä.

Muumimukiiiiiiiiiii :D

Tää on sama muki ;)

Nää taitaa olla keskiviikolta :D Ei oo tekoripset ;)

Tää on sit eilen aamulla otettu koululta :D Aikas isot noi farkut lahkeist, siks jalka näyttää noi läskilt :D

Siinä mun siistimätön sivusiilini :D Koulun jälkeen sit siistin sen :D


Näyttää siltä et noi ripset o puoliks irti silmist, vaik oikeesti laitoin ne nii hyvi kii et en meinannu saada irti :D
Ei nyt muuta, huomenna teen sen koulupostauksen toisen osan, imvu postauksen toisen osan ja kysymys vastaus video lataan tuben kautta, toivottavasti onnistuu ;) Ja huomenna kuvaan jotain videoo ku ei lauantaisin oo kauheesti tekemist :D Sis ei huomenna, vaa tänää :D
Ja ainii, melkei unohin , viel hyvä biisi lopuks :D
http://www.youtube.com/watch?v=LzTkxuZrzVE