Kaksi vuoden parasta!

VV.jpg

Huomenna sen aika taas olisi – Trendi julkistaa toimituksen ja meidän avustajien vuoden aikana tekemät kosmetiikkalöydöt. Finaalilistaa katsellessa hymähtelin ja hymyilin monessa kohdassa, koska kattauksesta löytyy ihanan monta omaa suosikkiani! Hyvä maku kulkee siis yhdistävänä tekijänä läpi toimituksen 😉

Omat ehdotukseni ja suosikkini olivat tänä vuonna sekoitus tuotteita joihin rakastuin ensikokeilulla, ja tuotteita joiden nerokkuuden huomasin vasta useamman käyttökerran jälkeen. Näistä ensimmäiset ovat edelleen sellaisia, joihin tartun edelleen hetken huumassa ”jotain spesiaalia” kaivatessani, ja jälkimmäiset taas niitä jotka ovat pysyneet siinä aktiivisen käytön laarissa ahaa-elämyksestä saakka.

Paljastan jo näin etukäteisesti muutaman valinnan, sillä tahtoisin nostaa erikoisjalustalle kaksi tuotetta, jotka ovat saattaneet mennä vuoden puhinoissa ihan ohi:

  • Lumenen Seerumimeikkivoide: Tämä voide jäi vahingossa täysin Lumenen CC-voiteen jalkoihin! Seerumimeikkivoide on mun salainen ase aikuisemmalle iholle, sillä sen hoitavat ominaisuudet saavat ihon hehkumaan. Ja hei, jos se saa aikuisen ihon hehkumaan, niin voitte vain kuvitella miltä se näyttää nuorella ja persikkaisella hipiällä… 

  • John Galliano Parlez Moi d’Amour… encore: Olen edelleen palavasti sitä mieltä, että tämä on ollut koko vuoden paras tuoksulanseeraus. Joka ikinen kerta kun käytän tätä uudessa tilanteessa, joku kysyy mitä tuoksua olen itseeni suihkauttanut! Tuoksupaletti on niin poikkeava, että käsken jokaisen uutta tuoksua etsivän ainakin nuuhkaisemaan tämän läpi.

Muut suosikkituotteet saatte vakoilla huomisen lehdestä, mutta sitä odotellessa voisitte käydä kertomassa omista Holy Grail -tuotteistanne kyselyssä, josta voi voittaa 300€ arvosta kosmetiikkaa!! Kyselyyn pääsee tästä, klik klik.

Kauneus Meikki Testit

Lily koeajolla – BMW 116iA

1BMW.jpg

Kaupallinen kampanja, yhteistyössä Tuulilasi

Mulla oli viikon ajan Bemari, ja mä tykkäsin siitä tosi paljon……. Siinä ehkä ne tärkeimmät tän asian tiimoilta 😀

Oli mulla oikeasti vähän muutakin sanottavaa! Olin siis yksi Lilyn ja Tuulilasin yhteistyökampanjan koeajajista, ja kirjoitin fiiliksiäni autosta kahden jutun verran. Ne molemmat voi lukea Tuulilasin puolelta vähän pidemmän kaavan mukaan tästä, ja tästä.

Tän syksyn aikana mun ajamisrakkaudesta on ollut juttua sekä blogin että instagramin puolella, joten hyppäsin tilaisuuden tarjoutuessa melko kovalla innolla mukaan kampanjaan. Autokseni valikoitui kuvissa näkyvä valkonien BMW 116iA, joka oli ensimmäinen automaattivaihteinen auto, jota ajoin pidempään kuin yhden matkan verran.

Totuin viikon aikana automaattiin sen verran hyvin, että olin ensimmäiset päivät omalla autolla ajellessa melko hukassa. Volvon rattiin palatessani jäin kaipaamaan myös älyttömän pehmeää ohjautuvuutta, bluetooth-puhelinyhteyttä, monipuolista ajotietokonetta, parkkitutkaa, automaattisesti sammuvaa moottoria ja 8,5 sekunnissa nollasta sataan kiihtyvää autoa. 

Tykkäsin autosta niin paljon, että seuraavan kerran kaaraa hankkiessani saatan hyvinkin vilkuilla BMW:n tarjontaa.. Tällä haavaa kyseinen auto olisi uutena maksanut noin tuplan verran omaan budjettiini, mutta ehkä sen suuruutta muutaman vuoden päästä voisi harkita uudestaan 😉

 

1BMW16.jpg

Nautin siis koeajoviikosta ihan suunnattoman paljon, mutta yksi ehdottomasti hauskimmista jutuista oli kuitenkin auton kuvaus! Viimeksi sain autokuvauksen yhteydessä ihastella Anssin työnjälkeä, ja hihittelinkin autoa kuvatessani olevani hommissa ”ihan Anssina”.

En ehkä ihan vielä jätä päiväduuniani autokuvauksen vuoksi, mutta esittelen silti teille kuvasaldon, joka ei mahtunut Tuulilasin sivujen puolelle ihan kokonaisuudessaan 😉

 

1BMW2.jpg

1BMW15.jpg

1BMW14.jpg

1BMW12.jpg

1BMW11.jpg

 

 

2BMW2.jpg

2BMW3.jpg

1BMW8.jpg

1BMW21.jpg

1BMW20.jpg

1BMW1.jpg

Jutut pääset siis lukemaan näiden linkkien kautta:

BMW 116iA – Ei mikään meikkilaukku!

Ymmärrän nyt, miksi BMW on vienyt niin monen sydämen.

Kauneus Meikki