Lempilakkani: Essie Luxeffects

essie.jpg

Jos saisin ottaa autiolle saarelle mukaani vain yhden asian niin… Se ei olisi kynsilakka!!! Jos joku taas pyytäisi minua listaamaan Must Have -kynsilakkoja, olisi Essietä kärjessä aika liuta. Vilautin viime viikolla instagramissa maahantuojan minulle lähettämää Luxeffects -pakettia, koska en voinut pidätellä innostustani. 

Nämä kimaltelevat päälyslakat on lanseerattu jo pari vuotta sitten, ja haalin niitä samoin tein kokelmiini useamman kappaleen ennen kuin nuo pirulaiset menivät loppumaan kaikkialta (paria väriä muuten hankin jopa tuplat, koska nämä ovat niin hyviä). Lakat ovat vilahdelleet säännöllisen epäsäännöllisesti kynsitutorialeissani, ja sama linja jatkukoon tuleviasuudessakin, koska nyt näitä taas saa!

Marraskuun aikana kauppoihin rantautuvista päälyslakoista suosikkikolmikkoni on kuvassa alimpana näkyvät glitterlakat. Tarkkaa järjestystä en halua sanoa, sillä se on kiinni kunkin päivän fiiliksestä… Tai mitä mä valehtelen, persikkapinkki A Cut Above on jokaisessa tilanteessa kaikista ihanin :D.

Teemapakkauksen mukana saapui lehdistötiedote, jossa ehdotettiin tiettyjä lakkoja pareiksi toisilleen. Minä viis veisasin mokomista vinkeistä, ja swatchasin nämä teille aikamoisen lakkakavalkadin avustuksella:

 

essie7.jpg

essie6.jpg

On kirkasta, murrettua, tummaa ja vaaleaa – kaikkea! Lakat ovat ylärivin tummanpunaisesta oikealle siirtyen:

  • A List
  • For the Twill of it (syksyn kausilakka)
  • Go Overboard 
  • Mint Candy Apple (ikisuosikki)
  • Bottle Service (neon)
  • Bond with Whomever
  • Butler Please
  • Lacquered Up
  • Sand Tropez (Havittelee täydellisen nudelakan paikkaa..)
  • Chinchilly (Hittilakka parin vuoden takaa – tämä oli myyty loppuun kaikkialta!)
  • Eternal Optimist (Upea lämmin nude.)
  • Merino Cool

Entä miltä ne näyttävät Luxeffectsien kanssa?

essie4.jpg

Törkeän hyviltä. Jokaisessa kynnessä on vain 1 kerros päälyslakkoja, joiden glitterit leviävät mun makuun täydellisesti. Halutessaan kimalteiden määrää ja asettumista voi kontrolloida, ja tehdä vaikka pelkästään kärjestä tai tyvestä kimaltavat gradient-lakkaukset.

 

essie2.jpg

Vastavärihupsuttelu toimii aina. Tummanvihreä ja vaaleanpunainen sopivat yhteen pelottavan hyvin!

 

essie3.jpg

essie5.jpg

Kelpuuttaisin kynsilleni näistä testeistä ihan minkä hyvänsä, ja sehän luxeffectsien hienous onkin. Ainoa vähän ”tylsä” sävy on Pure Pearlfection, joka vain muuttaa minkä tahansa lakan helmiäispintaiseksi. Minunkaltaiseni harakka tahtoo, että kimallus näkyy 😉 

Suosikkini on lopulta täysin ilmiselvä:

essie1.jpg

Kun kaksi täydellistä yhdistää, voi lopputulos olla vain entistä parempi: Mint Candy Apple + A Cut Above.

Tällä lakkaan kynteni seuraavaksi! Viereinen Bond with Whomever + Stroke of Brilliance ei kyllä näytä yhtään hullummalta sekään.. Taidan tehdä vanhan kunnon 5 + 5 lakkauksen, eli vasempaan käteen toista, ja oikeaan toista! Why choose, when you can have both? 😉

 

 

p.s. Aiheeseen liittyen huomasin, että Toimituksen tytöt ovat pistäneet käyntiin kisan, jossa kaksi onnekasta voi voittaa koko Luxeffects-värisuoran omakseen! Toinen voittaja ongitaan täältä Lilystä, ja toinen taas Instagramin kautta.

Jos siis postaat kynsijuttua blogiin, tagaa se tunnistein #teetrendia ja #trendikynnet, ja käy vielä linkkaamassa postauksesi tuonne toimituksen haastepostauksen alle. Samat hashtagit toimivat myös instagramin puolella! Vaikka taidan olla jäävi osallistumaan, täytynee huomenna kuvata tällä hetkellä kynsillä komeilevat koristeet.

Kurkkaa tarkemmat osallistumisohjeet ja virallinen haaste vielä täältä.

Kauneus Meikki Testit

Galactic inspiration

prof.jpg

 

Olipahan taas villi lauantai-ilta. 

Yksin kotona, maalisudit kourassa, iho vielä suihkunkin jälkeen kirjavana. This is the life 😉 Miksi vimma tällaisten testien tekemiseen tulee aina keskellä yötä, kun paikalla ei ole kuvaajaa, tai toivoakaan kunnon valoista? Onneksi pääsen parin viikon sisällä tekemään testejä, niin saan ikuistettua jotain vastaavaa paremmalla kuvanlaadulla.

Olen inspiroitunut viime aikoina milloin mistäkin, mutta taustavireenä on pysynyt jo pitkään avaruus ja galaksit. Galaksikynsien jälkeen aloin pohtia saman fiiliksen toteuttamista maalauksena ja alkoi melkein ärsyttää, kun joku teistä linkkasi galaksimaalauksen kommenttiboksiin, kun olin suunnitellut vastaavaa jo kuukausien ajan 😀 Eivaan, oli hyvä tietää, ettei kokeilu todennäköisesti tule menemään aivan mönkään 😉

En ole vielä ihan varma, pidänkö galaktista harmoniaa rikkovasta värisotkusta, mutta tahdoin kokeilla muutamia uusia värejä. Tämä kokonaisuus oli ennen kaikkea tekniikan testailua tulevaisuutta varten. Testi, johon tykästyin niin, että mieleni teki nukkua maalit ihollani..

Näitä hulluttelumeikkejä on kyllä tullut viime aikoina tavallista useampia – toivottavasti jaksatte katsella!

 

galaksi6.jpg

galaksi7.jpg

galaksi8.jpg

galaksi2.jpg

galaksi4.jpg

galaksi3.jpg

 

P.S. Inspiraatiosta tulikin mieleeni, että Indiedays Inspiration Awardsien viimeinen äänestyspäivä on tänään sunnuntaina, ja mä olin täysin unohtanut mainita täällä, että olen edes ehdolla! Käykääpä siis silmäilemässä ehdokkaat läpi ja äänestäkää teitä eniten inspiroineet blogit omien kategorioidensa voittajiksi. Klik klik, tästä äänestämään.

Kauneus Iho Meikki