Perfect Blues

Myönnän jo heti alkuun: Mä en käytä kamalasti sinisiä sävyjä meikeissä. Viime vuoden sinisen trendin aikaan kuitenkin bongasin lukuisia niin ihania sävyjä, että erilaiset sähkönsiniset ovat tunkeneet säännöllisiksi vierailijoiksi meikkipusseihini.
Sininen väri herättää ainakin itsessäni hurjasti positiivisia assosiaatioita ja rauhoittaa oloa. Kuten monet muutkin tällä viikolla käsitellyt värit, se toimii hyvin meikin painopisteenä ja ”juttuna”.
Suosikkini sinisistä ovat siis:

- NARS Outremer – Tämä ultramariininsininen luomiväri on viime syksyn matkalöytö, jota käytän pääasiassa viikottaiseen ihailuun. Odotan kuumeisesti työkeikkaa, jolla tämä pääsisi oikeasti näyttämään kyntensä.

-
MaxFactor Wild Shadow Pencil 35 – Superhieno lilaan taittava sininen luomivärikynä. Toimii parhaiten rajauksena, tai puuterimaisen luomivärin alla koko luomelle levitettynä!
-
Urban Decay Radium – Kirkas ja kimaltava nesteminen rajausväri, joka pysyy paikoillaan kuin tauti, ja irtoaa hieman kanebo 38 -henkisesti.

- M.A.C. Waveline – Syvän sininen, kaukaa mustalta näyttävä rajausväri. Sopii täydellisesti etenkin ruskeille silmille!

-
Essie Mesmerized – Murrettu ja upean syvän sininen.
-
Essie Butler Please – Lempisiniseni! Kirkas ja sähköinen.
-
Ciaté Skinny Jeans – Mesmerizediakin murretumpi klassinen farkkusininen.
-
Essie Bouncer It’s Me – Kesän uutuusväri neonsininen. Auringossa niin kirkas, että hohtaa varmaan pimeässä :B

Zarasta vain muutama viikko sitten bongaamani statement-koru. Yksi kesän parhaista ostoksista!




Pinkit kynsilakat.. Näitä löytyy laatikoista vähintään kymmenen, ja tuotti todellisia vaikeuksia valita kärkinelikko! Valitsin lopulta kokoelman lämpimiä ja kylmiä kunnolla pinkkejä lakkoja eri hintaryhmistä. Järjestyksessä vasemmalta oikealle:
Pinkki kalansilmä-lomokamera on joululahja eräältä kundilta, jota tapailin vuosia sitten. Kamera on edelleen yksi siisteimmistä lahjoista, jonka olen koskaan mieheltä saanut! Kiitti O ;*