Loppukesä on NEON

swatch3.jpg

Essien kesäneonit. Ne ovat ainoa hyvä syy iloita heinäkuun loppumisen vuoksi. Ilman näiden lanseerausta toivoisin heinäkuun viimeisten päivien vain jatkuvan ikuisesti kuten Groundhog Day:ssa! Vähän aurinkoisempina, tosin.

Olen jutellut Essien lakoista monien lukijoiden kanssa ja ne tuntuvat jakavan mielipiteitä. Omissa kynsissäni Essiet pysyvät hyvin, kunhan niitä ei kerrosta liikaa. Toisaalta, kaikki lakat kuoriutuvat kynsistäni jos niissä on yhteensä yli 3 kerrosta tavaraa.. 

Suosittelen epäilijöitä testaamaan vaikka kaverin Essietä hyvin puhdistetuille kynsille ennen ostopäätöksen tekemistä. Kaikki lakat eivät sovi kaikkien kynsille, ja silloin rahaa on ihan turha tuhlata. 

Jos Essien lakat taas sopivat sinulle, on niiden tarjoama värikirjo aivan omaa luokkaansa. Mutta nyt niihin sävyihin!

 

neon.jpg

neon0.jpg

Neon-lakat ovat aina olleet mun heikko kohtani, ja muutama tämän vuoden lakka vei maton mun jalkojeni alta. Viime vuoden kokonaisuus oli yleisesti kirkkaampi ja niistä top-1 valintani oli kirkas oranssi: Action.

Arvatkaas, mikä näistä seuraavista on mun lemppari?

 

neon2.jpg

DJ Play That Song & Bottle Service

 

neon3.jpg

Boom Boom Room & Saturday Disco Fever

 

neon1.jpg

Bouncer, It’s Me! & Shake Your  $$ Maker

 

swatch1.jpg

Pitää muuten hommata lisää näitä neil wheeleja! Superkätevä tapa swatchata lakat, koska ne kuivuvat nopeammin ja kuvaaminenkin on kätevämpää. 

Niin, arvasitteko mikä on suosikkini? No tuo ihanan pinkki Boom Boom Room tietysti <3___<3. En ole koskaan nähnyt näin täydellistä vaaleaa neonpinkkiä. Vaikka kokoelmassasi olisi jo 10 erilaista pinkkiä, tämä on niin räikeä, että lisää se ostoslistaasi!!

Mattalakan kanssa se vasta näyttääkin älyttömältä.

 

swatch2.jpg

Miksi kynsien hyvään lakkaamiseen kuluu niin pitkä aika?? Tahtoisin vaihtaa värin JOKA IKINEN PÄIVÄ! Muistakaa, että Neon-lakat näyttävät aina paremmilta, kun niiden alle lakkaa 1-2 kerrosta puhtaanvalkoista!

p.s. Kokeile Neon-lakkauksen päällä mattalakkaa, jotta lopputulos näyttää samalta kuin omissa swatcheissani.

Kauneus Meikki Testit

Fiiliksiä Trendin tuotekuvauksista

trendi1.jpg

Aina kun se on mahdollista, ängen itseni mukaan kuvaamaan Trendin pikkupalstani tuotteita. Tuotekuvaus on mun mielestä yksi ihanimmista ja haastavimmista valokuvauksen muodoista. Jos alkaisin valokuvaajaksi, tahtoisin yhdeksi erikoisalakseni nimenomaan tämän.

Harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta kaikki Trendissä näkyvät tuotteet kuvataan ja testataan tarkasti, ennen lehden sivuille pääsyä. Valmiita PR-toimistojen toimittavia tuotekuvia ja lehdistötiedotteista copypastettuja suosituksia et siis tämän lehden sivuilta löydä!

Siellä sitä sitten kökitään tunti jos toinen A-lehtien kellarissa puuvillahanskat kädessä ja kiillotetaan testipurkkeja upouusien näköisiksi 😉

 

trendi2.jpg

Joku kysyi joskus, miksi tuotteita rikotaan ja muussataan kuvia varten. Vastauksia lienee ainakin kaksi:

  1. Tuotteiden värit ja koostumukset näkyvät paremmin kun ne ovat poissa alkuperäispakkauksestaan
  2. Ne näyttävät houkuttelevimmilta >:)

Meikkien kanssa leikkimisessä ja täysin järjenvastaisessa sotkemisessa on jotain kiehtovaa. Joistain tuotteista olen tajunnut aivan uusia asioita muussatessani niitä pitkin poikin kalvoja 😀

Yksi tuskaisimmista ja samalla ihanimmista jutuista oli uuden bannerini rakentaminen. Kokeilin tehdä kaikki tarvittavat kirjaimet kymmenillä eri tuotteilla ja koostumuksilla, ennen kuin löysin juuri ne mielikuviani vastaavat.

 

trendi3.jpg

 

Vuosien varrella näkemistäni tuotekuvauspäivistä olen oppinut yhtä sun toista kivaa, mitä yritän toistaa myös kotistudiossani. Haaveenani on edelleen sellainen ihan kunnollinen kotistudio tuotekuvauspöydällä, jotta saisin oikeasti päästää luovuuteni valloilleen. Vähintään puolet omasta blogiselausnautinnostani kun kumpuaa kauniista ja laadukkaista kuvista. Joskus oikein sydäntä kiristää julkaista juttu, jonka kuvat ovat kännykkäkameralaatua, tai muuten vain heikkolaatuisempia. 

Odotan jo kauhulla pimeää talvea, jolloin valo on aina kylmää ja sitä riittää vain muutamaksi hassuksi tunniksi. Näin kesäisin on täyttä luksusta kuvata tuotteita, ja eräänä päivänä leikittelin jopa ajatuksella kaikkien talven tuotekuvien etukäteiskuvaamisesta 😀 Se ei tietenkään onnistu, mutta aina saa unelmoida.

Nämä tuotteet ja läikät saattavat päätyä syyskuun lehden sivuille! Elokuussa postilaatikosta kilahtavassa lehdessä on muuten esittelyssä pari ihan huikeaa tuotetta, joihin on pakko paneutua täällä bloginkin puolella.

Kauneus Meikki