Merenneitohiukset

tukka2.jpg

I’m in love. Pastellihiukset, kaikissa eri sävyissä niitä tänne ja kaikkialle NYT HETI!! Tänään me puuhattiin näiden Inkan hiusten parissa, mistä mainitsinkin aiemmin viikolla. Tarkoituksena oli tehdä neidistä laventelihiuksinen upeus, mutta päädyttiin pienen sattuman kautta sittenkin tähän melko herkulliseen minttuiseen turkoosiin. Nam!

 

vari5.jpg

Lähtötilanne oli siis tämä. Päässä oli sinistä ja lilaa sekaisin ja kokonaisuus oli melko tumma ja hmm.. Sekava. Tietoa aiemmin käytetyistä väreistä ei ollut laisinkaan, joten kokeilin ensimmäisenä Elumenin return -värinpoistoa. Se ei kuitenkaan tehnyt hiuksille yhtään mitään.

 

vari.jpg

Pesupaikalla levitin hiuksiin testiluontoisesti melko kevyen vaalennuspesun, joka reagoi välittömästi! Hiukset muuttuivat minuuteissa kirkkaan turkooseiksi. 

 

valivari.jpg

Hiuksia föönaillessa aloimme pohtia suunnitelmaa. Vaihtoehdot olivat a) kokeilla, mitä toinen vaalennus tekisi turkoosille ja yrittää saada kaikista hiuksista yhtä vaaleat, kuin muutamassa ylemmässä kuvassa näkyvissä läiskissä b) vaalentaa vielä tyvi ja muutama hieman tummemmaksi jäänyt osio ja vetää koko roska turkoosiksi. Te tiedättekin, kumpaan päädyimme 😉

 

vari1.jpg

Tässä kuva vielä viimeisestä väristä vaikuttamassa. Sekoitin hiuksiin Elumenin sävyjä Clear ja Tq@All, jotka ovat käytännössä väritön laveeraus/kiiltoväri ja vahva turkoosi. Tein seoksesta niin vaaleaa, ettei se vahingossakaan tummentaisi lopputulosta, sillä vaaleat sävyt miellyttävät Inkaa enemmän.

Koska väri oli niin vaaleaa, tuli lopputuloksesta todella elävä ja vivahteikas, kuten ensimmäisistä kuvista hyvin näkee.

 

tukka1.jpg

Että lilaa piti tulla, ja tähän päädyttiin! Me molemmat tykättiin väristä hulluna. Jos inka uskaltautuu värjättäväksi vielä uudemman kerran, saadaan väristä varmasti vieläkin intensiivisempi ja ihanampi.

Mun instagramia seuraavat muuten tietävätkin jo, minkä väriset hiukset menin itselleni värjäämään edellisen kampaajakäynnin synnyttäneessä pastellihimossa.. En taaskaan ole ihan varma siitä, onko mulla enää poikaystävää >:D

 

Kauneus Hiukset Meikki Testit

Bailaava vauva!

bb3web.jpg

Beibi, beibi, beibi ouuuuUUU! Bieberin biisi alkoi juuri soida mun päässä, kun yritin miettiä postaukselle jotain otsikkoa.. Tällä kertaa mahassa oli kuitenkin vähän erityyppinen beibi, joka on venyttänyt äitinsä nahan kauniiksi maalausalustaksi.

Vanha kaverini on viimeisillään raskaana ja minä aivan bodypaint-päissäni, joten muutama viikko sitten tein määrätietoisen ajanvarauksen, että ehtisin maalata tämän kauniin mahan ennen sen sisällön siirtymistä ulkomaailmaan. Nyt muuten kaikki sormet ja varpaat ristiin sen puolesta, että tyyppi päättäisi syntyä tänään koreasti koristellusta kodistaan. Tuleva äiti nimittäin lähti luotani maalaus varovasti paidoilla peitettynä, kun poiskaan ei raaskinut pestä!

Maalauksen idean takana on tulevan pienokaisen isä, jolla ei ole vieläkään aavistusta näistä maalausdeiteistä. Toivottavasti tyyppi ei juuri nyt päädy lukemaan tätä blogia… Tuskinpa 😉 Toinen käsistä on hieman pöljän näköinen tietyistä kulmista, koska masu on niin pyöreä ^_^

Tässä vielä muutama kuva masusta:

bb4web.jpg

bb1web.jpg

bb2web.jpg

Masuja on ihanaa maalata. Ihmisiä on muutenkin ihana maalata! Onneksi parin viikon päästä on Bodypaint-kurssi, missä saan opastaa muitakin tämän jalon harrastuksen pariin. 

 

Kauneus Iho Meikki