Earth Hour – Meikki pilkkopimeässä

eh4.jpg

Puoli tuntia pimeässä näyttää tältä! 100 osallistujaa saatiin täyteen lopulta alle parissa tunnissa, vaikka mua jännitti ihan kamalasti innostuuko tästä kukaan 😀 

En lopulta suunnitellut tulevaa lookkia, vaan annoin inspiraation ja intuition viedä. Punainen kajal-kynä, hopeinen korostusväri ja tummansiniset kulmakarvat eivät ehkä suunnitelmallisessakaan meikissä olleet ensimmäinen ajatukseni, mutta kokonaisuudesta tuli mun mielestä paljon tyylikkäämpi, kuin olisin ikinä osannut odottaa.

Miten tähän päädyttiin:

 

meikit.jpg

Asettelin meikit joten kuten järjestykseen, etten joutuisi käymään jokaista purkkia läpi tiettyä tuotetta etsiessäni.

Kämpässä oli niin pimeää kuin mahdollista, mutta hahmotin kyllä hetken kuluttua eri muotoja pimeässä. Yritin valikoida käytetyt värit mahdollisimman sattumanvaraisesti, mutta tietyt tuotteet nyt tunnistaa purkin mallista, teki mitä hyvänsä.

Jos joku haluaa kuunnella miten itse meikkisessio sujui, se onnistuu tämän videon avulla:

 

http://www.youtube.com/embed/d6XzfLu8X2w

Kameraa käsitellessäni katkaisin tietysti videon ennen loppuhuipennusta, mutta onni onnettomuudessa, koska nyt on mahdollista katsoa reaktioni suoraan omasta videostaan:

 

http://www.youtube.com/embed/sJ2xwnawAZ0

Kuten jo alussa sanoin, en lopulta näyttänyt YHTÄÄN niin törkeältä, kuin kuvittelin! Liian tumma meikkipohja peittää aurinkopuuterin määrän lähes täysin ja ehkäpä tässä päästään jo melko lähelle sitä teidän toivomaanne Tuksu-tutorialia… 😀

Erityisen tyytyväinen olen kampaukseen, joka asettui sokkona pelottavan hyvään muotoon. Ehkä laitan hiukseni jatkossakin pelkän sisäisen silmäni avustuksella.

 Tässä vielä ne luvatut paremmat kuvat:

 

eh2_copy.jpg

eh11.jpg

eh7.jpg

eh9.jpg

eh6.jpg

eh5.jpg

Kauneus Hiukset Meikki

Jos 100 lukijaa sammuttaa valonsa tunniksi, meikkaan itseni pimeässä!

makeupinthedark.jpg

HEI SINÄ SIELLÄ!! Kai tiesit, että tänään vietetään Earth Houria seitsemättä kertaa klo 20.30-21.30? Earth Hourin perimmäisenä ideana on siis sammuttaa kaikki valot (ja tarpeeton elektroniikka) tunnin ajaksi. Tällä halutaan herättää ihmisiä pohtimaan yleisemmällä tasolla uusiutumattomien luonnonvarojen haaskausta ja kestävää kehitystä.

Tänä vuonna teemana on myös I Will If You Will -kampanja, jonka kautta jokainen voi haastaa muita erilaisiin ympäristötekoihin. Suomessa jätettyihin haasteisiin voi tutustua täällä.

Mä ajattelin ottaa tähän blogiin oman minimuotoisen I Will If You Will -tempauksen, joka on seuraavanlainen: 

Jos 100 teistä lupaa kommenteissa sammuttaa valonsa tänään klo 20.30-21.30, videoin itseni tekemässä todella räikeän meikkilookin sekä kampauksen pimeässä tuon tunnin aikana.

Sekä video että meikkikuvat julkaistaan tietysti huomenna aamutuimaan, jos kommentit saadaan kasaan ennen klo 20.30!

Kauneus Hiukset Meikki