Henkilökohtaista verkkoshoppailuapua!

sokos1.png

Käytän monesti Sokoksen verkkokauppaa etsiskellessäni jotain tiettyä tuotetta, sillä sieltä löytyy kätevästi valikoimaa. Tänään sivulle klikatessani eteeni hyppäsi pieni chat-laatikko! Siellä Sokoksen verkkokaupan kauneusneuvojaksi esittäytynyt henkilö kysyi, tarvitsisinko apua ja mitä etsin?

Fantastista! Aloin ladella testimielessä erilaisia tuotteita kaipaavia kysymyksiä ja keksin joka kerta erilaisia tarpeita, vaivoja ja ihotyyppejä. Kuinkakohan tarkasti neuvojat näkevät, mistä IP-osoitteesta kysymykset tulevat? 😀 

Joka kerta asiakaspalvelija onnistui löytämään yhden tai useamman tuotteen, joka ihan oikeasti vastasi ”tarvettani” ja olin melko vaikuttunut. Myös toiveeni edullisemmista tai luonnonmukaisista vaihtoehdoista, otettiin huomioon.

 

chatti.jpg

Pitkässä juoksussa palvelijoiden hyvin yhdenmukaiset ”miltä tuote vaikuttaa?”  ja ”Ahaa, ymmärrän” -fraasit voivat hieman tympäännyttää, mutta ymmärrän täysin, että palvelun pitää olla tasalaatuista ja jokaiselle sopivaa ja hyviä termejä on varmasti mietitty pitkään. Vastaukset olivat välillä jopa niin yhdenmukaisia, että kysyin eräältä asiakaspalvelijalta ovatko he kenties hakurobotteja. Vastaus oli ei, eivät he ole ja testasin tätäkin muutamalla todella typerästi muotoillulla ja epäselvästi kirjoitetulla virkkeellä…  😀

Palvelua on tarjolla arkipäivisin klo 9-21 ja omiin kysymyksiini odotin vastausta korkeintaan muutaman minuutin ajan ja sillä välin voikin selailla joko verkkokauppaa tai vaikka facebookia.

Ylläoleva chat oli oikeasti hieman nopeatempoisempi, mutta leikkasin välistä kysymyksiä kuten: ”Oletko oikeasti olemassa?” 😀 Pisimmillään piinasin neuvojaa siis lähes 30min muun surffailun lomassa ja tänä aikana sain useita vinkkejä.

Jos siis etsitte jotain tietynlaista kosmetiikkatuotetta tai pohditte sopiiko joku tuote omalle ihotyypillesi, voi palvelun kautta melko anonyymisti pyytää apua ongelmiin ja kysellä kinkkisempiäkin kysymyksiä. Asiakaspalvelijat lupasivat mahdollisuuksien mukaan esimerkiksi etsiä tuotteita joissa ei ole tiettyjä ainesosia jne.

Jos esimerkiksi laiska kiireinen bloggaaja on unohtanut vastata johonkin akuuttiin ongelmaan, voi tuotesuosituksia pyytää tätä kautta!

Että sellaista salapoliisitoimintaa tänään. Pahoitteluni huijauskysymyksistä ja nollasta tilauksesta Sokokselle ja kiitokset hyvän palvelun lanseeraamisesta! 😉

Onko joku muu kokeillut chat-neuvontaa?

Kauneus Meikki Testit

Uskomaton ihmekuorinta – V10 Plus Water Base Peeling

v3.jpg

Onko ok löytää vuoden 2013 suosikkituote jo helmikuussa? 😀 Uusia tuotteita viikoittain hiplaileva kosmetiikkafriikki törmää melko harvoin yksilöihin, jotka tekevät todella suuren vaikutuksen ensihetkestä asti. Tämä kuorintageeli teki juuri sen ja vielä enemmän ja nyt odotan kauhulla, milloin testituubi loppuu ja pohdin kuinka monta purkkia kehtaan ostaa varastoon seuraavalla apteekkikäynnillä…

V10 on japanilainen  ihonhoitosarja, jonka laaja seerumivalikoima rantautui apteekkeihin viime vuonna. Seerumeista lisää toisella kertaa, koska palan halusta kertoa tästä tuotteesta!

V10 Plus vesipohjainen kuorintageeli on todella juoksevaa, vesipohjaista ja rakeetonta geeliä joka takaa tehokkaimman ja hellävaraisimman kokemani kotikuorintatuloksen ja kirkastaa ihoa selkeästi.

Kuorintageelissä on tehoaineita, jotka reagoivat kuolleen ihosolukon proteiinien kanssa jolloin ne liuskoittuvat ja irtoavat kertaheitolla terveen ja elävän ihon pinnalta. Käytännössä prosessi näyttää tältä:

 

kuorinta.jpg

Geeliä levitetään noin teelusikallinen kasvoille sivelemällä, annetaan sen vaikuttaa muutama sekunti ja hierotaan sitten kunnes kaikki kuollut solukko on irronnut. Hierontaliike voi olla kevyen kevyttä, sillä tuote tekee kaiken työn puolestasi! 

Koska olen myös melkoinen kosmetiikkaskeptikko, testasin geelin hieromista muovialustalle, missä sillä ei tapahtunut yhtään mitään. Kasvoille irtoava tavara on siis oikeasti kuollutta ihosolukkoa, ei tuotetta joka rullaantuu mekaanisen rasituksen alla.

Pakotin superinnostuneena myös poikaystävän kokeilemaan kuorintaa ja hieman tympääntyneen oloisen myöntymisen jälkeen mä näin, kuinka sekin innostui tästä geelistä.. Pitää varmaan piilottaa purkki, tai se on tyhjennetty kun seuraavan kerran aion kuoria kasvoni 😀

Jos nyt oikein keksimällä keksin, niin tuotteen ainoa huono puoli on se, että vesimäistä geeliä kuluu melko runsaasti (varsinkin jos innostuu ja kuorii sekä omat että läheisten kasvot joka toinen päivä….).

 

v1.jpg

V10 Plus Vesipohjainen kuorinta:

  • on hypoallergeeninen
  • on hajusteeton, parabeeniton, väriaineeton ja mineraaliöljytön
  • sopii myös epäpuhtaalle ja akneiholle
  • sopii superherkälle iholle
  • on käytännössä jotain maagista
  • on niin hellävarainen, että sitä voi käyttää jopa päivittäin (suositeltu 1-3kr/vko)
  • sisältää riisinkuori- ja merileväuutteita jotka kirkastavat ja kosteuttavat kuorinnan ohessa

 

v2.jpg

Että sellaisia uutisia Japanista! On ne vaan fiksuja. 

Tuotetta löytyy apteekeista ja 50ml tuubi maksaa 35€

Kauneus Iho Meikki Testit