A Little Bit Of HIIT

Moikka taas pitkästä aikaa! Ajattelin tällä kertaa jakaa teijän kanssa alkuviikosta tekemäni lyhyen HIITin, josta jaloilla kesti perjantaihin asti toipua. Olin itsekin yllättyny siitä, miten hyvin treeni meni perille vaikka se ei ollutkaan pitkä. Voin sanoa että tankki oli kyllä tämän jälkeen aaaaiiivan tyhjä 😀! Teen itse näitä HIIT-treenejä silloin tällöin, kun tunnen että on tarvetta. En harrasta pitkiä aerobisia treenejä (juoksua tms.) joten mun kroppa ei ole tottunut sen tyyppiseen rasitukseen. Tämän takia mulla keho reagoikin hyvin tämän tyyppiseen treeniin esim. jos takana on ollut poikkeuksellisen kova herkuttelupäivä tai vaikkapa loma. Tunnen että muutamalla tällaisella treenillä saan sen eksta kilon tai puoltoista suhteellisen lyhyessä ajassa karistettua pois. Tällä hetkellä itse olen tyytyväinen siihen mihin olen päässyt. En ole täydellinen, eikä ole meistä kyllä kukaan muukaan, mutta olen tyytyväinen omiin saavutuksiin. Huolimatta kuluneista kivuista ja ongelmista, olen viime vuoteen nähden paljon terveempi ja voin paljon paremmin. Olen myös päässyt treenaamaan ja tekemään juuri näitä HIITejä, joita en uskonut kunnolla pystyväni enää ollenkaan tekemään. Minulla on haaveita, että pystyisin vielä jonain päivänä asettamaan tavoitteita treenin suhteen, mutta vielä tällä hetkellä annan itselleni aikaa ja etenen niitä haaveita kohti hitaasti. Joskus on niitä huonoja päiviä ja sitä menettää uskonsa, mutta ne fiilikset eivät nykyään kauaa kestä. Otin hiukan aikaa sitten lopputilin omasta työstäni, joka oli paras päätös jonka olen ikinä tehnyt. Älkää katuko niitä päätöksiä, jotka tosiaan tekevät teidät onnelliseksi, huolimatta siitä miten paljon muut kauhistelevat ja pudistelevat päätään. Itse kukin tietää mikä on itselle parasta. Tulevaisuus näyttää mitä tulen tekemään seuraavaksi, vielä ei ole mitään tarkkaa päämäärää ja se on ihan okei :). Live and learn, vai miten se menikään!

Sitten itse asiaan, tässä olis teille settiä!

 

Työosuus A:

Prässi 1×12
Mave 1×15
Hyppynaru 40s

30s lepo
4 kierrosta

 

Työosuus B:

Sumokyykky (kp/tanko) 1×20
Suorin jaloin mave 8/10/15 – painot pienenee kun toistot suurenee (esim. 20/15/10kg)
Askelkyykkyhyppy 1×20

30s lepo
3 kierrosta

Kuulen mielelläni kokemuksia jos joku tekee :).

 

photo_5.6.2016_14.26.07.jpg

Murun kanssa salilla. Joku päivä vielä oon niin terve että voidaan treenata yhdessä taas :).
 

photo_17.6.2016_19.41.25.jpg

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! Ensi viikolla on ruissi ja olen siitä super innoissani. Nähdään siis siellä :)!

hyvinvointi terveys mieli liikunta
Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *