Toinen päivä perillä – Stay away from our treat

427B03AC-D778-4657-801D-AC2CA59C7F5A.jpeg

6B588049-11EA-4426-AC66-52E88CE9DFE8.jpeg

397296AE-BBC0-44FD-A34D-FA1023BC74DC.jpeg

C5178606-1908-4510-BE11-BD58BACA731B.jpeg

014F6F76-9A73-410B-B470-82B225A67084.jpeg

C2B9FD63-8AED-4A52-A1CE-BAADC0C5F1E7.jpeg

625B2377-0C08-42D1-B2E6-C61B8CE6A8D6.jpeg

D0A315BA-A808-470A-9F80-552F30760C13.jpeg

DD762236-1C85-4D39-8465-385CF320CC00.jpeg

295FE298-A811-4D90-A537-887540F479C6.jpeg

F31D020D-DB88-4DB7-83EB-C3F3D6D33F9B.jpeg

Täällä taas! Nyt on ollut hyvin aikaa postata, kun poikaystäväni on ollut aamut töissä ja niin ajattelin tehdä tänäänkin, sillä huomisesta eteenpäin hän on vapaalla loppuaikani täällä. Muutenkin minusta on jotenkin kiva jakaa kuulumisia jokaiselta päivältä erikseen, sillä jos kaiken lyttäisi yhteen postaukseen, paljon jäisi jakamatta.

Eilen poikaystäväni ollessa töissä menin vaihtoaikaisen host-äitini ja host-vanhempieni tyttären perheen kanssa syömään ja shoppailemaan. Juhlistimme samalla hieman myös tämänpäiväistä syntymäpäivääni. Ravintolassa henkilökunta lauloi minulle ja kakkukin olisi kuulemma pitänyt tuoda, mutta jostain syystä sitä ei koskaan toimitettu pöytäämme. 😀

Myöhemmin poikaystäväni haki minut kauppakeskuksesta ja menimme yhdessä takaisin toissailtaiselle alueelle täynnä söpöjä kahviloita ja putiikkeja. Halusimme ehdottomasti maistaa kuvissa näkyvän kahvilan lättyjä ja niin halusi ilmeisesti paikallinen lintukin! Se yritti edelleen tunkea luoksemme, vaikka blockasimme sen reitin tuoleilla, haha.

Illalla kävimme vielä Whole Foods Marketissa, jossa muutama vuosi sitten kesällä kävimme lähes joka päivä. Tuon jälkeen ajoimme muistelemaan vanhoja paikkaan, jossa tapasimme. Käymme siellä joka kerta, kun olen täällä. Niin hyviä muistoja..

Tekee mieli vain koko ajan hehkuttaa sitä, miten ihanaa on olla täällä. Tuntuu, että elän niin täysillä ja keskityn itseeni enkä siihen, mitä muut ajattelevat. Meillä on ihan sairaan hauskaa yhdessä. Voisinpa vain jäädä tänne.

Nyt yritän vielä saada hetken unta ennen kuin poikaystäväni pääsee töistä ja lähdemme juhlistamaan syntymäpäivääni!

Suhteet Oma elämä Rakkaus Matkat

Ensimmäinen päivä perillä – leffailta!

03ACDAB3-983A-4638-A92C-2D16DF061B57.jpeg

21AA413B-2715-4A4B-91D8-7DE1C4D3997F.jpeg

45C43593-B08B-4409-8000-AE6D9367828B.jpeg

2BF29F02-599A-4C83-A92A-828E70D67E32.jpeg

7DC7D066-8367-4256-A719-E1E673AA90D7.jpeg

2469AA5F-6AD8-40F7-8F74-D92AF15F4061.jpeg

Texas Texas Texas <3 

Nyt on taas ensimmäinen päivä täällä takana! Nukuin aamulla kunnolla, sillä univelkaa oli niin hirvittävästi, että oikea silmänaluseni näytti siltä, kuin olisin saanut turpaani. Poikaystäväni puolestaan joutui menemään tunnin yöunilla töihin, sillä hän oli yöllä hakenut minut Dallasista ja ajanut meidät Houstoniin. Minä sentään sain hieman nukuttua jo autossa matkalla tänne. 

Poikaystäväni pääsi onneksi jo kahdelta töistä, minkä jälkeen annoin hänen nukkua vähän aikaa. Molemmat oltiin sitä mieltä, että tämä päivä olisi paras päivä mennä leffaan, sillä kumpikin oltiin enemmän tai vähemmän uupuneita. Olin jo kauan halunnut nähdä A Star is Born -nimisen elokuvan, joten kävimme katsomassa sen. 

Amerikkalaiseen tyyliin, leffateatterissa pystyi tilaamaan ruokaa aivan kuin ravintolassa, mikä oli täydellistä, sillä meillä oli huutava nälkä! Elokuvateatteri oli suht uusi ja sijaitsi superkivalla alueella, jonne on pakko päästä toisenakin päivänä kuvailemaan päivänvalolla. 

Voisinpa jo nyt toistaa tuon illan. Tätä on niin vaikea selittää, mutta meille ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, että pääsemme käymään yhdessä elokuvissa tai ylipäätään missään, joten joka kerta ajanvietto yhdessä tuntuu niin luksukselta.

Jo nyt on hirveän haikeaa ajatella, ettei päiviä ole enää montaa jäljellä, mutta täytyy nyt yrittää unohtaa se, sillä suunnitelmia on onneksi vielä paljon!

Suhteet Oma elämä Rakkaus Matkat