Suunnitelmissa viikonlopulle

07317F00-A82F-4967-B989-9CB8862461B8.jpeg

24E0F85A-F3CD-4EF3-9A67-D95A8AA7A25C.jpeg

24E0D19E-5BD2-424D-9FA2-25F16C57009B.jpeg

Heippa taas!

En muista koska olisin viimeksi ollut näin innoissani perjantaista! Ainahan sitä viikonloppujalka vipittää jonkin verran, mutta nyt erityisesti, sillä huomenna saan taas ystäväni Vilman luokseni tänne Tampereelle! <3 Ihan parasta. Parasta. Päästään taas nauramaan mitä tyhmimmille jutuille, valokuvaamaan yhdessä ja välillä vaikka olemaan vain hiljaisuudessa. Illalla voidaan tehdä ruokaa tai käydä jossain syömässä.

Tänään suunnitelmissa olisi hakea itselleni herkkusmoothieainekset kaupasta, ottaa muutamat kuvat, käpertyä sohvannurkkaan katsomaan jotain hyvää sarjaa ja ehkä valmistella postauksia ensi viikkoa varten. Myöhemmin, ennen nukkumaanmenoa, luultavasti soitellaan vielä Austinin kanssa.

Rentoa meinikiä tiedossa siis. Mielestäni suunnitelmani kuulostavat myös täydelliseltä balanssilta yksin ja yhdessäoloa. Mitä sun viikonloppusuunnitelmiin kuuluu?

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Muuttolaatikot Lilyyn!

D4658102-B59D-4935-8003-BE08900470D8.jpeg

8C56C61D-CE4C-434D-9A24-A656A8ECC17B.jpeg

87B8F93D-865C-47E9-8BC1-C23AD9C50AE7.jpeg

311BD097-C8B8-4C51-A2D4-AD9F1A7144FB.jpeg

27555910-2316-4670-B2B6-A103D9C3D9FC.jpeg

53670824-AEBF-4392-8D69-A041BD30C902.jpeg

5B3257F6-2C0A-4FBA-A8B9-6A237F4E0282.jpeg

Moikka ihana ja tervetuloa muuttaneeseen blogiini!

Aikaisempi blogialusta WordPressillä ei enää tyydyttänyt tarpeitani tai sitten en vain osannut käyttää sitä oikein. Joka tapauksessa; en tiedä, oletko lukenut blogiani ennen, mutta mulle lähes tärkein asia blogissa on kuvat. Jos kuvapuoli ei ole kunnossa, ei bloggaamisesta tule omalla kohdallani yhtikäs mitään. WordPressillä en osannut asentaa kuviani isoiksi ja niiden laatu meni mössöksi. ”Ei käy”, ajattelin. Niimpä siirsin itseni ja blogini tänne Lilylle, sillä täällä tuo mulle tärkein asia vaikuttaa olevan kunnossa eikä sen kanssa tarvitse tapella. Yksinkertaista.

Sen varalta, että sinne ruudun toiselle puolelle on muuton tiimellyksessä eksynyt joku uusi tyyppi, voisin lyhyesti estitellä itseni: Oon Silja. 22-vuotias nuorinainen, joka rakastaa valokuvausta! Erityisesti viimeisen vuoden aikana valokuvauksesta on tullut yhä tärkeämpi osa elämääni ja jatkuvasti haluan oppia lisää sekä kuvaamisesta että editoinnista. Taitaapa minussa olla jonkin verran perfektionistinkin vikaa, mikä johtaa aina siihen, etten koskaan tunne olevani ns. valmis minkään intohimoni kohteen suhteen. Aina voi olla parempi. Välillä tällainen ajatustapa on todella kuluttava, kun ei osaa antaa itselleen kiitosta.

Hieman yli viisi vuotta sitten jätin palan sydämestäni Texasiin palatessani Suomeen vaihto-oppilasvuoteni jälkeen. Siitä lähtien olen elänyt kaukosuhteessa matkustaen USA:han aina mahdollisuuden tullen. Välillä on vaikeaa olla länsä täällä Suomessa, kun haikailee jatkuvasti Amerikkaan, mutta tämä syksy tuntuu kuluvan yllättävän kivuttomasti. Ehkäpä juuri siksi, että seuraava tiedossaoleva reissu on ”jo” marraskuussa.

Joku joskus kutsui mua oman tieni kulkijaksi ja jotain sinnepäin taidan ollakin. Toisinaan tykkään nimittäin tehdä asiat omalla tavallani, kuunnellen omaa sydäntäni, välittämättä, mitä muut siitä ajattelevat.

Bloggannut olen aikaisemmin vaihtarivuotenani ja ennen sitä, sekä nyt viimeiset 1,5 vuotta tuolla WordPressillä. En tykkää pitää blogia turhan pinnallisella otteella, vaan välillä tulee kirjoitettua syvällisempiäkin postauksia. Tietenkin mukaan mahtuu myös turhanpäiväistä löpinää, kuulumisia ja muuta, jottei liian deepiksi mene, heh!

Nyt haluaisin vain toivottaa sut tervetulleeksi! Toivon, että viihdyt. <3

Tässä vielä linkki vanhaan blogiini, mikäli haluat tutustua muhun lukemalla aikaisempia postauksiani:
https://siljacecilia.com/

Suhteet Oma elämä