Färggrann fredag

09032012+%2856%29.JPG

 

09032012+%2869%29.JPG

09032012+horz.jpg

09032012+%2873%29.JPG

 

Även om det ute är grått och dystert har jag tagit in lite färg. Plockade från torget med mig hem lite gula tulpaner, som matchade fint med mina gula byxor. Turkosa Conversen passade bra ihop med dagens kaffekopp och nyaste Deco. Har ni föresten sett att en känd bloggerska hem är med i senaste nymmer 😉

 

Är ni medvetna om att det redan är fredag? Wupsiduu!!

 

Skön helg bloggisar ♥

Suhteet Sisustus Oma elämä

En solig men kall kvinnodag

08032012+%281%29.JPG

08032012+%2820%29.JPG

 

Tjingeling! Var aning i förväg igår då jag var övertygad att det var qvinnodagen, men nej. Jag har istället fått njuta av kvinnodagen i två dagar 😉

 

Låste ut mig idag och det resulterade i fyra timmar dallande på stan. Men man kan ju inte klaga då våren knackar på dörren och man ser framför ögonen hur snön försvinner mer och mer för varje dag som går. Invigde också Converse säsongen och slängde vinterjackorna i sommardvalan. Nu får vi bara hålla fingrarna i kors att temperaturen också börjar stiga.

 

♥♥♥

Suhteet Oma elämä