Nu tar vi v-slutet

06022012+%28172%29.JPG

06022012+%28158%29.JPG

 

Vad säger ni? Nu tar vi veckoslutet, eller hur 🙂 Det betyder med andra ord mycke slit och släng. Snoriga ungar, skällande föräldrar och sömnlösa nätter. Men sedan är det bara tre dagar kvar och så får man åka hem ♥

 

Den otroligt fina buketten med tulpaner fick jag för en vecka sedan då familjen hade ordnat ett surprise-party. Och så överraskad jag sedan blev!!

 

Edit: Apua!! Hur vackert skulle det inte vara med dessa härliga Missonis dynor på en renbäddad vit säng till våren. Handukarna skulle också så gärna få hänga i inne på toaletten. Jag tror att jag dör lite grann..

Suhteet Oma elämä

Krokarna :: Uppe på väggen

06022012+%2821%29.JPG

06022012+%2828%29.JPG

06022012+tile.jpg

06022012+%2819%29.JPG

 

Såg krokarna första gången på Chars blogg och efter det var jag hooked! Så nu hänger de även på vår vägg och jag älskar dem. Krokarna är gigantiska och passar så bra in i sovrummet. Nu har gubben en plats att hänga upp sin kostym och jag en plats att hänga upp mina klänningar 😉 Praktiskt och framförallt snyggt!

 

Koti Sisustus