Kado Sushi

30012012+%2898%29.JPG

30012012+horz.jpg

30012012+%2867%29.JPG

30012012+horz1.jpg30012012+%2876%29.JPG

 

Så skönt att vara hemma igen – ja så skönt att jag beslöt mig för att ta take away sushi efter frissan. Gläds åt att solen lyser, även om klockan har passerat fyra. Sakta men säker glider vi in mot den ljusaste säsongen, och bäst av allt blir dagarna fem minuter längre för varje dag ♥

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä

Alvhems hem

SFD18D2D1D6295A495AB893BFBBC0E80851_1024x.jpgSFD30358BDB23DF4F7B8456BFF5091EE0BC_1024x.jpg

SFD69D4DADA0A3C4F6D8DD556D1083847E7_1024x.jpg

SFDABA9384454ED47768EFB9435672BCAD2_1024x.jpg

SFDD51928A19EB34891AC16BFCC386267AB_1024x.jpg

SFDF801971542B04DCDA5D0FCFDD6FF45DB_1024x.jpg

SFDDD1D9AA236304C66BA6802FA059E3BF1_1024x.jpg

 

Var inne på Alvhem och stötte på dessa fina bilder. Alla bilder har dedär någonting som jag så gärna också skulle vilja ha i mitt hem. En sekelskiftslägenhet skulle vara en drömlägenhet! Tyvärr finns de bara så få av dem i Åbo och prislappen på dem som kommer till salu skyhöga. Men alltid får man ju drömma 🙂

Koti Sisustus