Vad hem 2012?

Interior+2012.jpg

Var inne på Fashiolista och laga ett litet collage på saker som jag önskar hem till oss detta år. Få se i slutet av året vad man egentligen skaffat. Troligtvis blir det inte exakt alla eller ens hälften av dessa. Lite smålustigt kom många lampor med. Kanske ett litet bevis på att man börjar vara lite trött på den mörka vintern. Som tur fick vi också äntligen lite snö till Åbo som lyser upp de mörka kvällarna 🙂

 

1. Hay dlm smal bord, 2. Kartell Bourgie lampa, 3. Kartell Gé lampa, 4. Pentik Pallovalaisinjalka, 5. Ikea Ektorp, 6. Design House Stockholm – Block Lampa, 7. Georg Jensen Season ljusstake, 8 Pappelina matta, 9 Arctic tv-bord.

 

Furndera lite på att köpa ett inredningsobjekt per månad. Har redan hitta ett ”januarioffer” på Finnish Design Shop.. få se ifall de hittar hem till oss.

Koti Sisustus

Skål och hej då

25012012+%25282%2529.JPG

25012012+%252823%2529.JPG

25012012+horz.jpg

 

Köpte igår Jackey makupala. Det är en evighet sedan man åt sådanna. Senast som barn. Min favorit är fortfarande dendär bruna, Coco. Hällde upp lite wishy (kyllä Sandra!) i ett röttvinsglas och tänkte njuta av sista lediga dagen. Allt smakar bara så mycket godare då man serverar dem fint ♥

Tack och hej för de lediga dagarna för imorgon är vi pigga och glada för att ta emot de kommande arbetsdagarna.

Nästa gång är man ledig igen på måndagen. Någon annan som kommer att spendera veckoslutet på jobbet?

 

Puss!

Suhteet Oma elämä