Break
Har suttit och skrivit arbetsansökor hela dagen och tusan så svårt det kan vara. Så nu tar jag en behövlig liten paus och fortsätter efter det. Som tur lyser solen för fullt här i Åbo så man får lite extra energi på att prestera extra bra 🙂
Äntligen hemma. Så skönt ♥ Renbädda i sovrummet och gjorde något för första gången – nämligen strök lakanen (!). Jag har svurit att jag aldrig tänker börja stryka allt som kommer från tvättmaskinen och lakanen hör till dem som inte stryks. Men nog är det så mycket skönare att krypa ner i nytvättade och strykta laka. Den dagen en mangel flyttar in, kommer också lakanen att strykas.
Liljorna har också slagit ut och jag har lite vinter-vår känsla i luften.
En underbar måndag åt er alla ♥