jumppaa 90-luvun tyyliin

IMG_20180407_133857.jpg

IMG_20180406_200003.jpg

IMG_20180404_181018.jpg

 

Oli niitä päiviä kun ei huvittanut lähteä ulos lenkille..ainiin sielä satoi. Oli myös niitä päiviä kun ei huvittanut siis polkea jumppatunnille, hiostuttaa itsensä ja polkea takaisin kotiin. 

Eli päätin jumpata kotona kunnon 90-luvun tyyliin!

Tämä Cindy Crawfordin VHS kasetti löytyi meiltä kotoa kun olin noin 9 -vuotias. Nykyn löytyy youtubesta.  Jumppasin tämän tahtiin melkein joka päivä! Olin aivan addiktoitunut potkaisemaan potkuja yhtä korkealle kuin Cindy! Kilpailuhenkisyys näkyi jo tuolloin.

Harrastin yleisurheilua. 5-vuotiaasta 14-vuotiaaseen asti. Sitten tuli murrosikä ja muita juttuja. Kävin kilpailussa. Isäni valmensi minua. Hän käy edelleen veteraanien sm kilpailuisa. Hän on 80-vuotias. 

Vanhempieni luota löytyi (varmasti löytyy edelleen) Jane Fondan vhs, jonka mukana tykkäsin myös jumpata.  Tämä Cindyn workout routine on aika nopeatempoinen. Vaaditaan paljon lihasvoimaa. Joten jalat kiittää kyllä! Käydään läpi myös kädet, painoja nostellen sekä vatsalihakset. Siis koko kehon tehotreeni! 

Ai että hiki lensi! Lysin myös arkistojen kätköistä Cindyn harjoitteluoppaan 😀 näillä pääsee jo pitkälle!

 

IMG_20180404_181006.jpg

IMG_20180406_200953.jpg

 

IMG_20180406_201101.jpg

Cindyn ”the next challenge” workout löytyy youtubesta kokonaisuudessaan.

Antoisia jumppahetkiä!

-JollyHolly

Hyvinvointi Liikunta

floppi vai ei?

karppi2.jpg

Karppi 
 
Kerrankin mielenkiintoinen ja jopa koukuttava kotimainen 12-osainen rikosdraamasarja. Tuttuja (televisiosta) naamoja välähtelee sarjassa tosi tiuhaan. Hieman ehkä matkittu tässä naapurimme rikossarjoja ihan roolihahmojen nimienkin perusteella. Löytyy stig, bergströmin perhe, jne. Tai sit ollaan Espoossa.. mutta hyvin tää etenee.
Ainoo vaa , että PUHUKAA LUJEMPAA JA SELVEMMIN.  Äänet on kovalla mutta silti ei saa selvää. Musiikki tuleekin sitten tajunnanräjäyttävällä kovuudella. Taas kerran. Mörkö katsoo ihmeissää kun mami vähä kiroaa kun pelästyy kovaa musiikkia. Hui. Mörkö jatkaa uniaan ja mää päätän etten katso sarjaa liian kriittisesti kuitenkaan. Annan vain sarjan viedä mukanaan. 
 

IMG_20180404_232535.jpg

 

 
Kaksi jaksoa katsottuani haluan katsoa kolmannenkin. Huui jännää. Sitten tulee floppi. Johon päätökseni kriitittömyydestä loppuu samantien. Huudan ääneen : ”eeeei!”  Reino Nordin . Miksi? Oi miksi? 
Onneksi oli lyhyt rooli hänellä. Päätän silti jatkaa vielä seuraavaan jaksoon. Mikäli tää Reino vielä ilmestyy,  nii se olit siinä se. 
Tää on niin hyvä tää sarja! 
Olisihan se tietenkin nostalgista..katsoa suorana tätä keskiviikkoisin tv2 klo 21..vähän kuin ennenvanhaa kun piti odottaa aina viikko seuraavaan jaksoon. Eeei pysty. Ei kyllä millään. Pakko katsoa heti putkeen kaikki jaksot!
 
Tämän koko Karppi sarjan voi katsella Yle Areenasta.
 

IMG_20180404_225322.jpg

Oletteko katsoneet kyseistä sarjaa? Mitä mieltä ootte, floppi vai ei? 

 
Mukavia katseluhetkiä!
 
-JollyHolly
 
 

Suhteet Oma elämä Suosittelen Uutiset ja yhteiskunta