Uusin kirppislöytöni

IMG_20180404_162326.jpg

 

IMG_20180328_180639.jpg

IMG_20180405_123248.jpg

IMG_20180404_162238.jpg

IMG_20180404_152357.jpg

 

Pinkki kisujakkara <3 

”Kattos tätä!”  mieheni sanoi, kun oltiin taas pyörimässä kirppiksillä. Ihan muuten vaan. Ei ollut mielessä kyllä ostaa mitään tälläkertaa. Ihan vain katsella. Kuinkas sitten kävikään! Parasta tässä löydössä on myös se että mä en edes huomannu tätä, kun tää jakkara oli vähän jotenkin piilossa kaikkien muiden itsetehtyjen lipastojen takana. Mieheni onneksi tietää, että rakastan pinkkiä ja kissoja (tietty) niin hän huomas tämän ihanuuden! 🙂

Tämänhetkinen sijoitus paikka jakkaralle löytyi makuhuoneen ison peilin edestä. Mörkö kävi sitä jo puskemassa. Pitää jättää karvatuppo siihenkin 😀 

Katsotaan mistä tämä ihanuus saakaan paikan sitten kun olemme muuttaneet ihan ikiomaan omakotitaloon. Jossain näkyvällä paikalla kumminkin tämän ihanuuden pitää saada olla.

 

-JollyHolly

 

 

Koti Sisustus

Mörkön elämää!

20170310_132442.jpg

Mä olen Mörkö. Täytän huhtikuussa eli tässä kuussa jo 11 vuotta. Olen oikea herrasmies. Vaikka mami ja isi kutsuvat mua pojakseen ja vauvvakseen.

 

20151105_125105.jpg

Ette lähde minnekään ilman mua ! 

20160129_104022.jpg

MMM.. mikä tuoksu! Puuroa ooh!

20160129_103702.jpg

Tää olikin mulle, kiitos palvelija!

20160504_175524.jpg

Sisustuselementtinä olo on työlästä! Tähän mami meinasi laittaa lyhdyn, mä ehdin ensin

20151030_112329.jpg

Et ikinä arvaa missä oon!

20151201_171202-1.jpg

Joko me avataan se ensmäinen luukku, en malta ottaa! Mami nosta mut jo lähemmäs kalenteria, heti maaaauu!

20160112_110700.jpg

Olin tosi rohkee, kun uskalsin lähteä seikkailemaan ulos.. 

20160902_194112.jpg

Ethän sää ollut lukemassa mitään. Et enää. Kato mua, kato mua , kato mua. Silitä mua 

mörkö nauraa.jpg

HAHAHAA! Mä maistoin mami sun kukkasias

20160720_160503.jpg

nukkuminen on parasta..ja kuorsaaminen

20160628_181314.jpg

Kukas se sinä olet? Älä syö mua

20151003_182251.jpg

Täs on mun jengi!  Tai ainakin osa siitä. Mä oon jengijohtaja. 

20160701_185213.jpg

Kukkuu! Apua en nää mitään hurmauskarvojeni takaa!

20160227_161827.jpg

Peilipöytä on suosikkini. Mun vuoro olla buduaarissa!

mörkö.jpg

hmm mitkäs helmet sitä tänään pujoittais kaulaan..

20160624_131016.jpg

Kun luonto kutsuu! Mä oon musta pantteri  miu!  Oikeesti mulla on kyllä valjaat, mut onneks kukaan ei tiiä sitä.

20170225_101419.jpg

Thihihihi tää vesilasi oli selvästi jätetty mulle tähän, kiitos palvelijat! Mami älä ragee!

20170425_084731.jpg

Kato mua, enks ookki söpö. Tykkään keimailla.

20161016_200950.jpg

Näin ne näyttelykissat venyttelee, ainiin mä oon ihan tavallinen maatiainen and damn proud of it

20180117_055124.jpg

Tuijotuskilpailu mä vs mami. Mä voitin.

20170428_072023.jpg

Varjoleikki on aina yhtä kivaa! 

20170428_072029.jpg

ja jännää! Hui mikä tuo on!

20170417_101134.jpg

Esitän etten oo ollenkaan kiinnostunu pajunkissoista. 

IMG_20180320_183500.jpg

Väsähdin. Mennään jo nukkumaan

20160810_211056.jpg

Eli toisinsanoen nukkumaan mamin lehtikoriin! 

äitijapoika.jpg

kaverikuva mamin kaa

Nähdään taas mauu!

-JollyHolly

Suhteet Oma elämä Lasten tyyli Ajattelin tänään