Que Pasa?

IMG_20180401_180652.jpg

IMG-20180330-WA0002.jpg

IMG_20180330_133835.jpg

 

IMG_20180330_203219.jpg

Noniin pääsiäinen melkein ohi ja mun blogitauko on tullut pidettyä. Toivottavasti kaikilla oli mukava pääsiäinen 🙂  

 

 Meillä oli oikein kunnon pääsiäispöytä. Vaikka ihan kahdestaan oltiinkin mieheni kanssa koko pääsiäinen. Ihanaa. Karitsanpaistia parsalla ja punaviinikastikkeella. 

Käytiin myös tutkailemassa meidän lempipaikkaamme eli kalastuspaikkaa. Vielä oli meri kovasti jäässä, mutta kevät on ihan justiinsa täällä ja koko aika ollaan plussalla niin pian pääsee kalaan. Jee 🙂 Toukokuussa ainakin. Ei tykätä kumpikaan pilkkimisestä, kun ollaan vilukissoja 😀 

 

Ajokausikin tuli sitten jenkkiautolla avattua. Miehelläni on jenkki ja päätettiin lähteä ulkoiluttamaan vanhaa rouvaa kaupungille pääsiäisen kunniaksi 🙂  Oli kyllä komiaa kun aurinkopaistoi ja asfalttikin oli jo esillä eikä lumenpeitossa. Vielä pitää kumminkin odotella hieman, että isoimmat lumikinokset sulaa meidän pihasta niin sitten päästään taas cruisailemaan.

 

Ostin pääsiäisen kunniaksi pullon punaviiniä.

Punaviiniä en kauheasti juo. Tai voisin sano, että en osta sitä koskaan kotiin. Olen valkkarin ystävä. Nyt kun meillä oli tuota paistia niin päätin kuitenkin ostaa jonkinlaisen punaviinin. Tämä Espanjalainen Que Pasa Organico punaviini oli kyllä aivan loistava kaveri tuolle karitsanpaistille! Oli aromikas ja makeahko. Kerran olen ravintolassa ottanut punaviiniä lihan seuraksi. Se oli Espanjalainen: Principe de Viana Crianza, joka oli myös todella postiivinen yllätys pehmeydellään. Nyt kyllä voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että kyllä se punaviinikin maistuu , kunhan ei ole liian väkevänmakuinen.

IMG_20180330_210926.jpg

 

Mikä on teidän suosikki viininne? Nimenomaan punaviineistä?  🙂

-JollyHolly

 

 

 

 

 

 

 

 

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä

6 x ihastun näihin just nyt

IMG_20180327_124724.jpg

Kevät

Ihanaa kun kevät viimein saapuu! On sitä jo odotettukin. Nyt pitää laittaa koti kevät kuntoon eli kävin ostamassa keltaisia tulppaaneja, jotka piristävät olohuonetta ja mieltä 🙂 keittiön kappaverho pitää vaihtaa kevät/kesä kuosiin eli ihanaan sitruunakuosiseen kappaan.

 

IMG_20180317_195123.jpg

Itsetehtyä Sushia

Rrrakastan sushia! <3 Ensimmäistä kertaa itseasiassa kokeilimme mieheni kanssa tehdä sushia kotona tässä yksi ilta. Hyvin onnistuivat vaikka jalkapohjissa hieman tuntui riisiä olevan 😀 ja ai että oli sitten hyvää soijan ja wasabin kera! nooomnom

IMG_20180327_100849.jpg

Ystävä & kahvihetki

Ihanaa päästä purkamaan omia ajatuksiaan samanhenkisen kanssa. Syvällistä pohdintaa ja hömppä juttuja. Ystävät on <3 Pitää nähdä heitä useammin!

IMG_20180328_111012.jpg

Urheilu.

Kevät on se aika vuodesta kun minussa herää sisäinen himourheilija! Kun asfaltti alkaa kuivua loskasta niin pääsee tekemään taas pitkiä kävelylenkkejä nopeaan tahtiin kävellen ja ehkä välillä juoksupyrähdyksiä tehden. Näillä H&M:n Gotham City housuilla kelpaakin juosta ja Zumbailla, lempparini! 🙂  Zumba tunneille on taas pakko päästä pienen tauon jälkeen. Rakastan Zumbaa. Se musiikki on vaan niin <3 Rakastan hoilata espanjalaisia biisejä ja opettelen sanat ja lauleskelen menemään esim. tällä hetkellä Jennifer Lopez – Amor, Amor, Amor on aivan mahtavan koukuttava biisi 🙂

IMG_20180328_101148.jpg

Värimaailma

Ihanaa kun nyt voi alkaa jo pukeutua hempeän pastellin väreihin 🙂 ja kohta loppuu tää kerrospukeutumishelvetti ja saa vetästä vaatekaapista sen lempimekkonsa päälle! 

brown.jpg

Ihanin kirja just nyt:

Dan Brown – ALKU. Aiivan loistavan koukuttava jännitysromaani! Mikäli tykkää trillereistä niin tää on yks parhaimmista. Itteltäni löytyy vitriinistä Dan Brownin Enkelit ja Demonit, Kadonnut Symboli ja Da Vinci -koodi..tämän Alku kirjan lisäksi. 

Mitkä jutut tekee sut iloiseksi JUST NYT?

 

Hyvää Pääsiäistä jo valmiiksi kaikille! Mä otan rennosti ja mässäilen karitsapaistilla ja punaviinillä! Kuullaan taas pääsiäisen jälkeen! 🙂 <3

 

-JollyHolly

 

 

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Mieli