Muistatko vielä: And that’s who I am

Muistatko vielä: And that’s who I am

Pidempäänkin blogeja seuranneet ehkä muistaa, kun blogeissa kiersi jokunen vuosi sitten And that’s who I am -haaste, jossa blogeihin napattiin saman nimiseltä Tumblr-sivustolta itseä kuvaavia kuvia. Minä täällä blogipäissäni muistin jostain syystä tämän pitkästä aikaa ja eksyin sivustolle selailemaan kuvia juuri vietetyn talvilomani aikana (hyvin hyödynnettyjä lomatunteja, sanoisin). Muistin edelleen hyvin aikaisempia valintojani, jotka olivat enemmän […]

On siis kevät – ja väsyttää niiiin paljon

On siis kevät – ja väsyttää niiiin paljon

Kevät on aivan ihanaa aikaa, mutta menee meiltä kevätväsyjiltä myös ehkä pikkusen ohi. Koska väsyttää. Ja väsyttää muuten ihan koko ajan. Muistan jo kouluajoilta sen, miten toisaalta nautin lisääntyvästä valon määrästä, mutta kiirehdin koulupäivän jälkeen kotiin nukkumaan päikkärit. Olin aivan loppu. Pahimmat koeviikko- ja muut loppurumbat on tietenkin aina keväällä eli siihen pahimpaan väsymysaikaan, mikä […]