Miksi?

Miksi siedän muilta niin paljon ja itselleni olen hyvin harvoin armollinen?

Miksi en ole vieläkään oppinut sanomaan ei?

Miksi en sano ystävilleni heti, jos heidän käytöksensä jollain tavalla loukkaa tai ihmetyttää?

Miksi annan ihmisten kävellä itseni yli?

Miksi en osaa ilmaista huoltani heti kun huoli syntyy?

Miksi en osaa vaatia itselleni enemmän?

Miksi koen, että olen yhtäkkiä ajatusteni kanssa yksin?

Miksi en osaa ilmaista itseäni?

Miksi koen itseni saamattomaksi ja että muut hoitaisivat asiat paremmin ja tehokkaammin?

Miksi koen, että en riitä? 

Miksi muistan aina negatiiviset kommentit, mutta erittäin harvoin ne positiiviset?

Miksi en osaa laittaa itseäni etusijalle?

Miksi nämä kaikki kysymykset herättää ensisijaisesti morkkiksen?

Miksi minua usein hävettää kirjoittaa ajatuksistani rehellisesti?

Miksi mietin asioita aivan liikaa?

Miksi pelkään?

 

…Tahmea viikonalku takana, se taitaa olla sanomattakin selvää.

Ps. Teknisiä ongelmia (mobiilissa) kuvien lisäämisen kanssa, siitä syystä hyvin tekstipainotteisesti mennään toistaiseksi. Kiitos kun olette ja luette. <3

Puheenaiheet Ajattelin tänään