Ladataan...

Paleo chai latte, resepti alunperin Paleokeittiön, itse löysin sen Pumpuin kautta. 

Yhteen paleo chai latteen menee:

- 2 raakaa kananmunaa

- 2-3 taatelia

- ruokalusikallinen kookosöljyä

- kanelia,

- piparkakkumaustetta,

- kaardemummaa maun mukaan

- n. desilitra kiehuvaa vettä

Blenderöi ja nauti heti. NAM! 

Kuinka monta raakaa kananmunaa on järkevä nauttia päivittäin? Päivän toinen latte jo menossa.. mmm. 

 

Tämä biisi:

JA AURINKO!! 

Ladataan...

Tuolla alempana olin nimennyt joulukuun joogakuuksi. No eihän se ihan niin mennytkään. Tein toki toisinaan omia pieniä joogaharjoituksiani, mutta varsinainen joogassa käyminen jäi vielä crossfitin varjoon. 

 

Eilen sitten vihdoin pääsin astangaan pitkästä aikaa ja on muuten pakarat ja hartiat erittäin kipeät, onko tämä normaalia?

Hikoilin myös kuin pieni eläin ja en tuntenut oloani kovin sulavaksi, alkeistunniksi nimetyssä sessiossa oli ihan selvää pro-porukkaa notkeudesta päätellen. 

Lihaskivut voivat myös olla peruja maanantain voimailuista Crossfit Central Helsingistä, jossa kävin vierailulla ja tein viime viikolta väliin jääneet voimasarjat, shoulder pressiä ja takakyykkyä. Vaikka raudat ovat vielä omassa tangossani kovin maltillisia, on silti ihan mukavaa seurata omaa kehitystään wodconnect-palvelun kautta, näköjään viime kevään ykkösnostoni 27,5 kiloa shoulder pressissä eli pystypunnerruksessa menee nykyään viisi kertaa. Vaatimatonta, mutta kehitystä kuitenkin! 

 

 

 

Ladataan...

Kaksi aamiaista, ennen ja jälkeen treenin:

Tuorepuuroa, joka maistui joululta ja rusinapullalta samanaikaisesti, höystettynä granaattiomenan siemenillä.

Kaksi paistettua munaa ja jauhelihapapuhöystöä eiliseltä.

Melkein kokonainen tiukka käsilläseisontapunnerrus aamun treeneissä. Eli ei kipaten alaasennosta ylös vaan suoralla vartalolla työntö ylös.

Tässä pari timmiä mimmiä näyttää miten homma hoidetaan. Itse en ole vielä uskaltanut siirtyä tuohon urheilurintsikat toppina crossfit-muotiin.

Ja lisäksi tietysti se että jaksoin herätä ja mennä pimeyden keskellä aamutreeneihin, eka kerta koko syksynä!

Jaksoin kaiken lisäksi pitkästä aikaa perehtyä graduuni kunnolla ja naputtelin sitä hyvän aikaa vielä yliopistolla kirjaston sulkeuduttuakin jo kuudelta. Eli ei ihan toivoton tiistai! 

Jos vielä jaksaisin tiskata ja siistiä tätä kotikoloa, niin olisin yli-ihminen. 

Pages