Tingi Sokoksella

Kauppakeskusten ja tavaratalojen kevään shoppailukampanjat ovat taas hujahtaneet vauhdilla ohi. Viimeisiä alennuspäiviä viedään, kun Sokoksella vietetään tällä viikolla 3+1 -päiviä.  Sokoksella on päätetty yhdistää shoppailuhulinaan sosiaalista mediaa. Asiakkaat voivat alentaa muutaman tietyn tuotteen hintaa klikkaamalla Facebookin Tykkää-nappia.

Bongasin tämän Markkinointi & Mainonnan verkkosivuilta. Sokos on siis kehittänyt Tinkain-nimisen palvelun, joka löytyy 3+1 -päivien nettikuvaston yhteydestä. Tingattavana on neljä tuotetta. Tarjolla on Lumenen kasvovoidepakkaus sekä miesten ja naisten tuoksuja, muun muassa Versacea. Yksi tykkääminen alentaa hintaa 0,01 euroa.

Ensimmäisen tuotteen tinkiminen on jo mennyt kiinni, ja se on tullut tänään myyntiin. Tuotteita myydään tingatulla hinnalla vain Sokoksen kauneuden verkkokaupassa.

Enpä muista törmänneeni tällaiseen aiemmin. Mielenkiintoinen tapa aktivoida kuluttajia! Miinuksena toki se, ettei tinkimiseen voi osallistua, ellei ole Facebookin jäsen. Mitä mieltä te olette?

muoti trendit meikki uutiset-ja-yhteiskunta