paluu suvilahteen, vielä kerran – flow festival 2015, day 2

Flow_Festival_1.JPG

Alkuviikko on kulunut Flow’ta fiilistellessä, ja siksi ajattelinkin jakaa vielä lauantain tunnelmat kuvien kautta tänne bloginkin puolelle. Kuinka paljon yksiin festareihin voikaan mahtua auringonpaistetta, iloa ja hyvää musiikkia! 

Flow_Festival_2.JPG

Flow_Festival_6.JPG

Starttasimme lauantain festaripäivän käyntiin siskon kanssa Nytin brunssilla Ravintola Lämmössä, jonka jälkeen otimme suunnaksi mustan teltan ja LCMDF:n keikan. Koska festareilla oli kolmen aikaan ihmisiä vielä varsin vähän, pääsimme fiilistelemään keikka aikalailla eturiviin. Emma ja Mia vetivät niin energisen keikan, että tanssimista olisi voinut jatkaa loputtomiin. Pimeässä teltassa oli intiimi, suorastaan kotoisa tunnelma.

Flow_Festival_3.JPG

Flow_Festival_9.JPG

Belle and Sebastianin keikka oli lauantain hyväntuulisin. Lempeän musiikin tahtiin keinuivat niin pari- kuin viisikymppiset, kädet sinistä taivasta vasten heiluen. Keikan loppupuolella laulaja Stuart Murdoch veti lavalle ison joukon ihmisiä, jotka tanssivat lavalla sulassa sovussa keskenään. Symppispisteistä kymppi!

Flow_Festival_4.JPG

Flow_Festival_5.JPG

Flow’ssa oli niin mahtava ruokatarjonta, että olisin voinut napata festarievääni mistä tahansa kymmenistä kojuista. Twisted Street Kitchenin keltainen vegecurry vei kuitenkin voiton kookosta, ananasta ja tofua sisältävällä hässäkällään. Siinä olivat mausteet kohdillaan!

Välipalani nappasin tietysti PUR Hyvinvointikaupan Raakabaarista, jonka kanssa tein yhteistyötä festareiden ajan. PURin vegaaniherkut ovat kyllä aivan omaa luokkaansa! Näitä smoothieita joisin mieluusti joka päivä ­– ja onneksi niistä pääseekin nauttimaan yhä festareiden jälkeen, nimittäin PURin Kampin hyvinvointikaupassa Urho Kekkosen kadulla. (Pitääkin pian taas pistäytyä liikkeeseen.) Kiitokset kaikille ihanille PURin tytöille, jotka palvelivat iloisesti festarikävijöitä aamusta iltaan!

Flow_Festival_8.JPG

Flow_Festival_7.JPG

Lauantai-illan kruunasi iki-ihana Seinabo Sey. Tämän naisen ääni on rautaa! Haastattelin viime syksynä Seyta hänen keikkaillessaan Tavastialla, ja voin todeta, että artisti on persoonana mitä valloittavin ja lämminsydämisin. Eihän tätä superlahjakkuutta voi kuin fanittaa.

Toinen fanituksen kohteeni ovat ihanan Taika Mannilan piirrokset, jotka olivat vallanneet yhden Flow’n festaripömpelin. Nämä mimmit huutavat girlpoweria, ja saavat aina hymyn huulilleni! Parasta.

Näistä festareista jäi kyllä sellainen flow, että ensi vuonna on pakko palata Suvilahteen. 

bloglovin / instagram / pinterest

Hyvinvointi Mieli Musiikki Höpsöä

parasta raakakkua ever, auringonpaahdetta ja musiikkia – flow festival 2015, day 1

Pur_raakabaari_1.JPG

Pikkuvinkki Flow’laisille: jos haluatte nauttia älyttömän hyvää, vegaanista, gluteenitonta ja sokerista suklaakakkua virkistävän kookosveden kera, kannattaa suunnata PURin Raakabaariin!

Aloittelin Flow-viikonloppua tsekkaamalla festarialueen lävitse, fiilistelemällä i-ha-nan Lianne La Havasin keikalla ja tutustumalla PUR Hyvinvointikaupan Raakabaariin. Ihan oikeasti, en ole koskaan syönyt niin hyvää raakasuklaakakkua. Niin suklaista, niin täyteläistä. Se kakkupala sai minut todella harkitsemaan veganismia.

Kuten suklaakakku, myös kaikki muut PURin Raakabaarista saatavat tuotteet ovat maidottomia, sokerittomia ja gluteenittomia. Raakabaarin smoothiet, raakapiirakka ja raakakakut sopivat siis välipalaksi monenlaiselle pientä välipalaa kaipaavalle! Smoothiet sekä suklaa- ja marjaraakakakku maksavat seitsemän euroa kipaleelta, suolainen piirakka puolestaan kahdeksan euroa.

Puhdasta, kevyttä ja ympäristöystävällistä ruokaa. That’s the way I like it.

Ensi vaikutelmani itse Flow Festivalista on ihanan värikäs. Tykkään arkenakin seurata kadulla liikkuvien ihmisten tyyliä, joten Flow on varsinainen tyylihaukan keidas. Laadukkaat artistit, kiinnostava ja laaja ruokavalikoima sekä upea alue tekevät Flow’sta ihanteellisen kaupunkifestarin.

FlowFestival2015_1.JPGPur_raakabaari_2.JPGPur_raakabaari_3.JPGPur_raakabaari_10.JPGPur_raakabaari_9.JPGPur_raakabaari_4.JPGPur_raakabaari_5.JPG

Tänään sain maistaa vasta pienen palasen koko festarin hauskuudesta – huomenna sen sijaan fiilistellään hyvää musiikkia koko päivä! Joten let there be lots of sunshine, laughter and happiness. ♡

bloglovin / instagram / pinterest

Yhteistyössä PUR Hyvinvointikaupan kanssa

Suhteet Oma elämä Musiikki Ajattelin tänään