Saturday night fever
Poks! Monen kuukauden hiljaiselo päättyi eilen ja imetyskupla puhkesi kun lähdin piiiiitkästä aikaa vähän humpalle. Aika rauhallistahan se meno oli, mutta ai että teki hyvää! Kello kahdeksan herätyskään aamulla ei tuntunut missään kun edellisilta lämmitti mieltä. Vaikka kuinka on vaaleanpunaista (- tai sinistä) vauva-arkea ja autuasta äitiyttä niin kyllä hyvät cocktailit silloin tällöin tekee terää.. […]