Viikonlopun fiilistelyä ja ensimmäinen blogikirjoitus
Syksy on aina ollut mun lempivuodenaika kevään ohella. Se tunne kun luonto alkaa muuttumaan ja jokin vanha loppuu ja uusi alkaa. Syksyssä tietysti kiehtoo myös tutun ja turvallisen paluu. Paluu omiin rutiineihin ja kotiaskareisiin. Joskin tämä syksy on ollut mulle ihanaa uuden alkua opiskelujen startattua. Parasta elämässä on musta jonkin uuden odotus,se fiilistely ja tunnelmaan […]