Synkkä talvi ja sitäkin hirveämpi kevät

Voi nyt helevetti! En jaksa tätä enää perrkele! Synkkää, pimeää, kylmää…
Hirvee talvimasennus mut silti ei jaksa sitä kevät touhotusta.
Niinku voi nyt teidän kukkahattutätien kanssa, jotka liihottaa ympäriinsä laulellen, puhuu pirtsakasta talvipakkasesta ja laskee päiviä ensimmäisiin kukkasiin. Eikä siihen kauheudet lopu. Tapasin mukavan oloisen miehen tinderissä, puhuttuun talvesta ja siitä kuinka paskaa tää on. Tunsin yhteyden ja hän ehdottikin tapaamista vikkelästi. Eipä vaan mies-raukka tiennyt että oon plus-size ja lähti äkkiseen kun näki mut. Sanoi että tuli kiire työtapaamiseen, vaikka kyllähän me molemmat tiedettiin ettei mitään työtapaamista ole. Minä idiootti olin mennyt apteekista hakemaan e-pillerit, vaan eipä sitten niillekkään tuu käyttöä ainakaan lopputalveen. Kaiken päälle bussi jätti mut tielle seisomaan jo kahdesti tällä viikolla. VAIKKA OLEN PLUS-SIZE, SE EI TARKOITA ETTEN MAHDU KYYTIIN, EN VIE KAHTA PENKKIÄ! Ihme ennakkoluuloja
ihmisillä. ”läski ei kyytiin mahu” ja pah! aina on mahtunu.
Lisäksi vihaan keväässä sitä kun kaikkialla mainostetaan kaiken karvaisia ihmedieettejä, ”uusi terveysjuoma, kesäkuntoon silmänräpäyksessä” tajuatteko että kuinka loukkaavaa ja ahdistavaa toi voi olla?? En tarvitse ihmedieettejä, syön hyvin ja tukevasti mutta käyn kerran viikossa salilla. Jos haluut että pudotan mun treeniohjelman tänne blogin puolelle nii laita tykkäystä!
Tämmönen juttu tänää, katotaa mitä saan huomiselle aikaseks! (ehkä jotain reseptijuttuja… 😋)

Puheenaiheet Oma elämä Ajattelin tänään Syvällistä