Markkinoinnin helmiä
Myönnän, että äitiyslomalla tulee katsottua aivan liikaa televisiota. Mutta sitä myöten on tullut liiankin tutuksi Vagisan-liukuvoiteen mainos, joka tuntuu lävähtävän silmille päivästä toiseen. Onneksi Tirppa ei osaa vielä kysyä, että äiti mikä on liukuvoide?
Joka tapauksessa, tämä kyseinen tuote mainostaa sloganilla Hoitavaan seksiin. En kyllä kuollaksenikaan ymmärrä, mitä tällä tarkoitetaan.
Ehkä kyseessä on jokin uusi terapiamuoto ja self awareness -villitys. Seksillä seesteiseksi. Zen sex. Omasta navasta omaan vaginaan – tieni valaistumisen polulle.
Satunnaisia seksikumppaneitahan kutsutaan hoidoiksi. Ehkäpä tämä tuote on tarkoitettu vain heille. Tiedät heti suhteen vakavuuden (tai siis sen puutteen) kun partnerisi läiskää voiteen käteesi. Ei tarvita syvällisiä keskusteluita ja vaivaannuttavia hiljaisuuksia. Taksin voi tilata aamuksi jo ennakkoon.
Vai olisiko kyseessä sittenkin se äitiyslomalaisillekin tuttu seksimuoto, eli hoidetaan se nyt pois alta -seksi. Sille olisi kyllä varmasti markkinat!