Viikonloppu alkoi eurooppalaisten leffafestareiden parissa, katteltiin ahdistava mutta hyvä ruotsalainen Blowfly Park Lauantaina olikin koko päivä aurinkoa (ensimmäistä kertaa näiden kahden kuukauden aikana) Käytiin siis läheisen Esjan (melkein) huipulla ihailemassa maisemia Lauantaina illalla oli vuorossa islantilainen Prins Póló Ja koska samassa taloudessa asuu norjalainen… Brunost, ai luoja nam