Viikonlopun jälkimainingeissa

Viikonloppu alkoi eurooppalaisten leffafestareiden parissa, katteltiin ahdistava mutta hyvä ruotsalainen Blowfly Park

Lauantaina olikin koko päivä aurinkoa (ensimmäistä kertaa näiden kahden kuukauden aikana)

Käytiin siis läheisen Esjan (melkein) huipulla ihailemassa maisemia

Lauantaina illalla oli vuorossa islantilainen Prins Póló

Ja koska samassa taloudessa asuu norjalainen… Brunost, ai luoja nam