Avotakka – insinööri edition!
Pohdittiin tuossa viikonloppuna, että sisustuslehdet missaa kyllä ihan tärkeän kohderyhmän insinööreissä. (DIPLOMI-insinööreissä, korjaisi pöytäseurueeni jos tämän tekstin lukisi.)
En tiedä kenelle tosin on suunniteltu tekstit kuten ”sisälle kannettu pyörä on sisustusklassikko”. En tiedä pitäisikö a) tuntea itsensä tyhmäksi kun on luullut että ne ihmiset tosissaan tuo pyörän sisälle säilytykseen kun se on joku antiikkipyörä vai b) nauraa hipstereille, joiden uniikki pyörä sisällä onkin vaan erittäin keski-ikäisen mainstream-lehden ”sisustusklassikko”.
Joka tapauksessa, jos lehdet tunnistaisivat uuden, potentiaalisen lukijaryhmänsä, otsikot voisivat olla jotain toista. Kuten esimerkiksi:
Vertailussa Saksan nettikaupat! Tilaa desing-klassikkosi puolet halvemmalta kuin Vepsäläiseltä
Kuinka sisustaa videotykin ympärille
Massiivipuuekstra!
Huonekalukauppojen parhaat hinta-laatusuhteet
Onko sellaista käsitettä kuin liikaa hifiä yhdessä asunnossa? Ei, sanomme me!