Itsekkyyden elegia
Vielä reilu viikko. Sitten voin häipyä täältä ja toivoa, että ulkomailla olisi helpompi hengittää. Kulunut kevät on ollut toisen ihmisen itsekkyyden, pelkuruuden ja epärehellisyyden vuoksi niin karmea, että haluan vain päästä pois täältä. Ihmiselle, jolle luottaminen on vaikea asia, tulee olemaan erittäin pitkä prosessi toipua toisen ihmisen lähes tahalliselta vaikuttavasta toiminnasta. Kun toinen kieltää huolestuneet […]