”You walk like a devil of the sky. Eikunsiis…”

Nousin tuolistani ja kävelin naistenhuoneeseen.
Kävin eriössä, pesin kädet, irvistin hiuksilleni ja lisäsin huulipunaa.
Kävelin takaisin paikalleni ja istuin.
”Sä kävelet kuin pantteri”, ystäväni suhahti istuessani alas.
”Häh?”
”Joo, anna palaa vaan.”
”A-ha.”

*

Ryntäsin ovestani ulos niin vauhdikkaasti, että olin tyrmätä oven takana remppasuojauksia teipanneen kundin. Pyytelin vuolaasti anteeksi ja kiisin portaisiin. ”Kiva hame ja korot”, portaita teipannut kundi sanoi sille lähes tyrmätylle työkaverilleen (laskutavasta riippuen) neljännella tai viidennellä kotimaisella. ”Kiitos vaan”, huikkasin samalla kielellä sen kummemmin miettimättä spurtatessani alas portaita. Tyyppi oli kemata alas hämmästyksestä.

*

”Miks sulla on korot?”
”Koska tykkään niistä.”
”Eiks ne oo epämukavat?”
”Ei, jos ostaa hyvät. Nämä ovat.”
”Käytäksä niitä, että miehet katsois?”
”Mä käytän, koska mua huvittaa. Ja koska miehet pelkäävät pitkiä naisia, it seems.”
*hiljaisuus*
”Aijaa, sä oot kyllä liian pitkä mun makuuni.”
”Sittenhän se meni juuri niin kuin pitikin.”*smirk*

*

Puheenaiheet Ajattelin tänään Höpsöä