Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelussa tarvitaan kirjallista ja suullista asiakaspalvelua. Tämä kertoo omista kokemuksistani asiakaspalvelijana. Minä olin Team Sportiassa TET- viikot palvelin siellä tosi paljon ihmisiä päivisin. Mikä oli tosi jees.
Minä huomion, että asiakaspalvelussa tarvitsee olla tosi hienovarainen ja olla samalla tasolla asiakkaiden kanssa. Puheeesintymisessä asikkaan kanssa sinun pitää käyttää yksin kertaistakieltä. Mun piti kirjoittaa viestejä asiakkaalle, joten piti olla kohtelias ja ystävällinen. Piti osata ilmaista itseään ja vaikuttaa tosi ammattitaitoiselta ja saada asiakas luottamus. Asiakas tuli myymälään piti sanoa hei ja hymyillä ja olla valmis auttamaan, että asiakas saa tervetuloa fiiliksen. Asiakas katsottiin kauempaa, että haluaako vierellä yksin vai tarvitseeko apua, joten piti osaa osata lukee hänen ääntä ja eleitä. Ja kun asiakas lähti pois sanottiin tervetuloa uudestaan ja hyvää päivän jatkoa. Jolloin asiakas tulee hyvä fiilis ja silloin saa asiakkaita kun hän kertoo kokemuksista niin tulee muut sinne ja hän tulee uudestaan takas.