Eilen satoi

DSC09272.JPG

Helsinki-päivänä satoi, joten sen sijaan että olisimme seisseet lätäkössä ja kuunnelleet Jukka Poikaa, päätimme Elinan ja Sannin kanssa käyttää hyväksemme Kansallismuseon ilmaisen sisäänpääsyn. Yleissivistystä ruokittu taas hieman, pitäähän tuolla nyt käydä ihmettelemässä ainakin sitä sadan markan seteliä. Sibelius on siinä aika söpis. Nyt voisin vaihteeksi taas vähän siivota. Yksiö on yllättävän helppo sotkea.

-Vilma K.

Suhteet Ystävät ja perhe Suosittelen Ajattelin tänään

OOTDOMG

DSC09265.JPG

SIIS OMG. Kyllä vain my friends, kesä on tullut, mikä tarkoittaa sitä, että näytän useammin tytöltä. Lemppari kesärentoiluasuni on tässä! Haluaisin kovasti laittaa sen päälleni myös huomenna, kun lähdemme puistoilemaan päiväksi kaisaniemeen, mutta u know, samaa asua ei voi pitää kahta päivää putkeen. voi höhlä. 

-Vilma K.

Muoti Oma elämä Ajattelin tänään Päivän tyyli