ölölö

IMG_20140703_000700.jpg

IMG_20140703_230347.jpg

IMG_20140703_000846.jpg

Huuuuhhuh. Olin viime viikon lomailemassa Imatralla, kävin mökillä ja puistossa, hengailin kotona ja kahvilassa. Otin päättäväisimmän selfien pitkään aikaan: näytän siinä ihan siltä, kuin tietäisin mitä haluan ja miten saan sen etc. Otin myös sellaisen selfien missä näytän siltä, etten hämmentää enkä tajua mitään tästä elämänmenosta. Kaksi puoltani damdam. Ennen kuin menen yhtään syvällisemmäksi niin katsokaapa miten nätti perhonen oli lepäilemässä papan kämmenellä! Luonnon täydellisyyttä. 

Seuraavat neljä päivää vietän töissä raataen, toivon kuitenkin että esim huomenna ehdin nähdä yhtä ystävää JOKA ON NIIN KIIREINEN ETTEI PÄÄSE IKINÄ KÄYMÄÄN perkeleen allu. Olen sekoitellut voimajuomaksi smoothieta ashwagandhasta ja kaakaonibseistä, hampunsiemenistä sun muista, kohta olen energinen duracelseksivillikissa ja maailman rautaisin nainen. 

Niskat on niin jumissa, että päätä särkee eikä ajatus kulje. Huhheli hei.

-Vilma K. 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Höpsöä

Pride

IMG_20140629_164434.jpg

IMG_20140628_205330.jpg

Eilen juhlittiin. Juhlittiin itseasiassa aika hyvin, sää oli hyvä, seura oli hyvää ja humalakin harvinaisen onnistunut. Aurinko paistoi Koffin puistoon ja fiilis oli vapautunut.

Sukkahousut menivät kesken kaiken rikki, puhelimen akku loppui, eikä ollut käteistä jolla olisi voinut ostaa hodarin baarin ulkopuolelta pilkun aikoihin. Oli kuitenkin tanssia, ihana kattoterassi ja randomisti tavattu vanha protukaveri jonka hämmennys jäi hymyilyttämään:

”Apua miten nätti siusta on tullu. Voisin vaikka pyytää treffeille!”

Aamulla aurinko ei enää paistanut, vaan sade tykitti sisäpihalle. Krapulan sijasta heräsin siihen, kun lonkasta veti suonta tai jotain sen tapaista, huonot nukkuma-asennot vol 42.  Sitten keitin täydellistä kahvia, näin Elinaa ja luin kirjaa, ei ollenkaan huono sunnuntai. Huomenna suuntaan itseni yllätysvisiitille kotiin, unohdin sinne viimeeksi mm. silmälasit ja kameran. 

Pus pus, rauhaa ja tasa-arvoa ihmiset!

-Vilma K.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Ajattelin tänään