Ei ihan mustavalkoista

DSC09004.JPG

DSC09022.JPG

DSC09007.JPG

Miten käy kun antaa jonkun, joka äänestää kokoomusta, koskea hiuksiinsa värin kanssa? No ihan hyvin, vaikka rasistiset ennakkoluuloni olivatkin korkealla. Kuva vääristää hieman, mutta halusin vähän vaaleanpunaista ja sitä sain, äiti älä itke. Olen kuolannut pastellihiuksia nyt jo jonkun aikaa ja mitenkäs sitä muuten niistä pääsisi nauttimaan kunnolla, kuin värjäämällä. Hiusten kanssa en kamalasti jää miettimään, ne kasvaa takaisin (tai jos ei, niin voi voi) ja lyhyisiin varsinkin on helppo kokeilla vähän kaikkea. Vaatteissa ja sisustuksessa vannon suurimmaksi osaksi muutaman sävyn nimeen; valkoisen, mustan ja harmaan, joten on ihan mukava saada ulkoiseen olemukseen tällainen varma väripilkku. Hattaratukka!

Tämä on ollut aika hyvä sunnuntai ainakin tähän asti, kävin aamulla leikkauttamassa sivuhiukseni ja syömässä samalla pekonia ja munia. Nyt saan keskittyä blogiin ja kirjoittaa vaikka muutaman ylimääräisen postauksen odottamaan julkaisua. Muuttoon on alle kolme viikkoa ja innostuttaa ihan sikana! 

-Vilma K. 

ja kyllä, kuvaan kahvini yleensä ennen kuin lisään siihen maitoa, koska se näyttää paremmalta niin. bloggaajan elämää part 68.

Kauneus Hiukset Kirjat Höpsöä

Epävarmuudesta

DSC08996.JPG

DSC08985.JPG

Minä olen ihan hirveän epävarma. Elina ja Aleksi, raukat joille aina valitan kaikesta ja jotka rauhoittelevat, varmaan huokailevat siellä partoihinsa, että nytkö se sen vasta ymmärsi. En ole koskaan ajatellut asiaa sen tarkemmin, toitotan aina kaikille että olkaa itsevarmoja, enkä sitten todellisuudessa itse ole. Ulospäin saatan kai vaikuttaakin siltä; olen avoin, puhun paljon, en ole mikään ujo hissukka, kohauttelen olkiani kaupassa ja totean olevani naismagneetti ja että miehiä on jonossa metrikselle asti, laitan lyhyet shortsit koska kai sitä reittä nyt saa vähän näyttää ja leikkaan tukan just niin kuin itse haluan. Kuitenkin sisältä olen levoton. Olisi niin paljon helpompaa, jos voisi lukea ajatuksia. 

En ole koskaan kamalasti uskonut, kun joku on kehunut. En esimerkiksi uskonut että osaan soittaa viulua. Nykyään sanon, että kai sitten vähän osaan kun olisin kerran päässyt sitä opiskelemaan. En myöskään oikeastaan usko, että joku voisi olla kiinnostunut minusta -ellen sitten itse ole vähintään vähän välinpitämätön tyyppiä kohtaan. Ajattelen, että miksi ihmeessä muka olisi. Kun vajaa vuosi sitten erosin, suurin pelkoni taisi olla, ettei kukaan enää halua. Se oli kai ihan turha, mutta kytee siellä vieläkin. Enkä tajua miksi. Miksi pitää olla näin epävarma ja mitä sille voi tehdä?

On samaan aikaan kamalaa ja ihanaa olla herkkä ja hauras. Varsinkin jos on pinnalta vähän kovettunut, niin ettei kukaan huomaa. Vähän niinkuin maailman täydellisin ranskalainen tai unelmien suklaapatukka. Kuorta on tosi vaikea raottaa, voisi kai kirjoittaa varoiksi otsaansa, että varo, särkyvää. 

Ja ei, miulla ei ole elämässä juuri nyt mikään perseellään, älkää siis huoliko!

-Vilma K. 

p.s. tajusin juuri että vertasin itseäni maailman täydellisempään ranskalaiseen ja unelmien suklaapatukkaan. juuri kun olin valittanut itseluottamuksen puutteesta. hehee.

Suhteet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään